Terug naar overzicht
Hi Frederick,Wij doen ons huwelijk in La Grange in Massenhoven. Je moet anders eens op hun website gaan kijken, zij organiseren ook trouwfuiven en er staat een voorbeeldmenutje op zodat je eens kan zien wat zij aanbieden, en kan je hier misschien ideetjes uit halen. www.feestzaallagrange.be Voor de rest ken ik daar in de buurt enkel Hof ter Delft, Hof ter Bist, Kasteel van Brasschaat, Keienhof, Hortensiahoeve (wel iets duurder).Groetjes,Véro16/6/2007
Hey!Als je een budgetvriendelijke, maar mooie zaal zoekt waar je volledig je zin kan doen, dan zou ik het Wilgenhof in Merksem aanbevelen!Het is een parochiezaal die mooi gerenoveerd is, er is een tuin aan en de prijs valt echt heel goed mee!Zoek eens in de witte of gouden gids voor 't telefoonnummer!Als ik het vanavond vind, zet ik het hier nog op het forum!Groetjes,Veerle
Veerle,Heb jij een idee hoeveel volk er daar binnen kan/mag?Alvast bedankt é
Veerle,Wij doens onze trouwfuif in "De Kievit" in Kalmthout.Zeer vriendelijke uitbater, waarbij alles bespreekbaar en mogelijk is. Heb ook al eens rondgehoord en meeste mensen zijn zeer tevreden over de zaal en eten. Wij zijn ook gaan kijken in het Strijboshof (Kalmthout) en de Martinushoeve (Zandvliet). Zij bieden ook een hele ruime keuze van formules voor dansfeesten (met hapjes), maar de zalen waren op onze datum niet meer vrij.La Grange in Massenhoven kan ik zeker aanbevelen. Mijn broer is daar in december getrouwd en het was fantastisch. Lekker eten,zeer veel hapjes, goede service en heel vriendelijke uitbaters.Absoluut top kwaliteit.Nog veel plezier met jullie zoektocht!Anke08/09/07