Terug naar overzicht
ik weet niet van waar je betn, maar ik denk ben, ben wel ni 100%zeker dat je dat in Deurne(antwerpen) bij Robby Bolleyn kan laten doen. die zit op de boterlaarbaan. Anders moet je eens bellen naar hem om het te vragen.Groetjes
Op de Bondgenotenlaan in Leuven (in de buurt van de schouwburg) is er een fotografiewinkel waar je dit ook kan laten doen denk ik.Als je wil kan ik er wel eens langslopen voor de juiste naam en huisnr.Groetjes,Caroline
In Kuurne is er ook zo'n firma... en ook in Bruggegroetjes
Hey bruidjes,Mss een domme vraag maar hebben jullie daar een foto van want ik heb eigenlijk geen idee hoe dat er moet uitzien, lijkt mij wel leuk, wie weet is het echt iets voor ons!Alvast bedankt,Vân en Michel07/07/07
Bedankt bruidjes voor jullie reacties!Mieke, heb jij het adres van die zaak in Brugge. Dat is nl dichtbij voor ons;groetjes titi
Die in Brugge bevindt zich in Ter Steeghe. Da's een kleine gallerij aan de burg te Brugge.
Hey,in Wijnegem in het Shoppingcentrum doen ze dat ook.Het is niet heel goedkoop, maar wel prachtig.Groetjes Katrien (18/08/2007)
jepse,heeft iemand het adres van die winkel in brugge? of messchien een telefoon nummer?mercikus