Terug naar overzicht
Bij mij (Wijnegem) komt Nathalie De Bock. http://users.pandora.be/kapsteraanhuis/ bij mij vraagt ze 75 euro voor kapsel en make-up, en vervoerskosten (ze zei dat da 10-15 euro zou zijn.groetjesanja
Hallo,Mijn vader is kapper in Deurne,dus niet zo ver van Schilde;Hij komt eventueel ook aan huis voor bruidjes.Dus je kan hem altijd contacteren.Zijn nummer is 0475 34 80 21grts
Hi Clara,Ik zag net je berichtjes op onze huwelijkssite.We wonen inderdaad niet zo heel ver van elkaar. Wij wonen momenteel nog in Mortsel maar tegen dat we trouwen zullen we terug in Brasschaat wonen. De mannen gaan hun jacquet huren bij Smets Tailors in Brasschaat, zij zijn op de Bredabaan gelegen. We zijn daar al een aantal keren zaken gaan huren en het is altijd tip top in orde. Mijn kapper is ook in Brasschaat, zij komt wel niet aan huis. Het is Nikki's Kap'Zones. Ze zit aan de kerk van Brasschaat. Ik ga hier ook nog maar pas hoor, maar ben heel tevreden over mijn kapsel en kleurtje. Ikzelf heb kort haar, dus ik weet wel niet of ze mooie opsteekkapseltjes kunnen doen.Als je iemand zoekt in Schilde heb ik wel goede commentaar gehoord over Patricks International, zij komen denk ik ook wel niet aan huis en ik ben hier zelf ook nog nooit geweest. Mijn make-up laat ik verzorgen door iemand die ook bij de vrouw van Billy zijn getuige de make-up heeft verzorgd voor hun huwelijk. Ik moet haar nog wel eens opbellen voor een afspraak, maar kennelijk is ze helemaal niet duur, Sofie zei me dat ze vorig jaar €35 vroeg voor proefmake-up en make-up op de huwelijksdag zelf. Ik heb haar nummer hier niet direct bij de hand, maar als je wil stuur ik het je nog wel eens door.Waar doen jullie jullie feest? Als je vraagjes hebt vuur je ze maar af é.Groetjes,Véro