Nu Online
Momenteel zijn er 653 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Winkels kostuum Bruidegom

27-2-2007 10:51:48
Ik zou deze week gaan kijken voor een kostuum. Ben van plan om eens langs te gaan bij Dewaele in St-Niklaas of De Cock in Meise. Zijn er mensen die reeds ervaring hebben met deze winkels? Is er een ruime collectie, zijn de mensen vriendelijk???

Alvast bedankt voor de reacties.

Kevin
23-4-2007
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1913

Clara
20-10-2007
 Meld misbruik27-2-2007 10:58:52

Hey Kevin, ga je uw kostuum kopen of wil je iets gaan huren?

veel succes,

Clara

Kevin
23-4-2007
 Meld misbruik27-2-2007 11:01:54

Ik zou mijn kostuum kopen en voor de suite een kostuum huren.

Bedankt.

demeyer

Meld misbruik27-2-2007 11:28:47

Devos kleding in Lennik is een aanrader!!!

Sarah
15-9-2007
 Meld misbruik27-2-2007 11:41:40

Hoi Kevin, Dewaele in Sint Niklaas is zeker niet slecht, daar zijn wij gaan kijken maar hebben uiteindelijk besteld bij kleding de Prycker te Nieuwkerken-waas (deelgemeente sint niklaas).
Zeer vriendelijke mensen en ze hebben ook een goede kijk op alles. Wij nemen bvb daar onze pitteleers, en ze hebben voorgesteld dat de heren verschillende kleuren van dassen nemen naargelang het kleedje van de dame die erbij gaat.
Vond ik zeer origineel en had dit nog nooit ergens anders gehoord.
Wij zijn overtuigd !
http://www.deprijcker.be

Groetjes,
Sarah
15/09/07

Dolores
4-5-2007
 Meld misbruik27-2-2007 12:28:24

Dag Kevin,

wij hadden ook al enkele winkels bezocht voor een kostuum maar zonder resultaat (oa. Jeffs in Gent)
Gisteren zijn wij op aanraden van enkele bruidjes hier naar Labaere in Zottegem geweest. Een enorm ruime keuze, heel vriendelijke verkopers en uiteindelijk een prachtig kostuum voor mijn ventje!!!
Het enige nadeel, op zaterdag moet je een afspraak maken of je moet heel geduldig zijn...
Veel succes!

Groeten
Dolores
04/05/07

Kevin
23-4-2007
 Meld misbruik27-2-2007 13:24:11

Bedankt voor de reacties.

Ik zal zeker eens gaan kijken bij de Prycker ook.
Heb op de site van Labaere ook gekeken en ziet er ook wel goed uit.

Veel succes iedereen...

Mieke
28-7-2007
 Meld misbruik27-2-2007 14:56:45

Ben al een paar keer bij De Cock in meise geweest, maar ik vind dat ze daar niet zoveel keuze hebben. Dus zijn we dit weekend bij devos in lennik gaan kijken en daar hebben ze pas veel keuze. inderdaad een echte aanrader!
groetjes Mieke
28-07-07

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info