Terug naar overzicht
Hey Kevin, ga je uw kostuum kopen of wil je iets gaan huren?veel succes,Clara
Ik zou mijn kostuum kopen en voor de suite een kostuum huren.Bedankt.
Devos kleding in Lennik is een aanrader!!!
Hoi Kevin, Dewaele in Sint Niklaas is zeker niet slecht, daar zijn wij gaan kijken maar hebben uiteindelijk besteld bij kleding de Prycker te Nieuwkerken-waas (deelgemeente sint niklaas).Zeer vriendelijke mensen en ze hebben ook een goede kijk op alles. Wij nemen bvb daar onze pitteleers, en ze hebben voorgesteld dat de heren verschillende kleuren van dassen nemen naargelang het kleedje van de dame die erbij gaat. Vond ik zeer origineel en had dit nog nooit ergens anders gehoord.Wij zijn overtuigd ! http://www.deprijcker.be Groetjes, Sarah 15/09/07
Dag Kevin,wij hadden ook al enkele winkels bezocht voor een kostuum maar zonder resultaat (oa. Jeffs in Gent)Gisteren zijn wij op aanraden van enkele bruidjes hier naar Labaere in Zottegem geweest. Een enorm ruime keuze, heel vriendelijke verkopers en uiteindelijk een prachtig kostuum voor mijn ventje!!!Het enige nadeel, op zaterdag moet je een afspraak maken of je moet heel geduldig zijn...Veel succes!Groeten Dolores04/05/07
Bedankt voor de reacties.Ik zal zeker eens gaan kijken bij de Prycker ook. Heb op de site van Labaere ook gekeken en ziet er ook wel goed uit.Veel succes iedereen...
Ben al een paar keer bij De Cock in meise geweest, maar ik vind dat ze daar niet zoveel keuze hebben. Dus zijn we dit weekend bij devos in lennik gaan kijken en daar hebben ze pas veel keuze. inderdaad een echte aanrader! groetjes Mieke 28-07-07