Terug naar overzicht
Hey,Wij gaan net hetzelfde doen!Op volgende sites vind je heel wat leuke decoraties, slingers,enz...www.dressedbyjill.nl www.weddinggiftshop.nl groetjes,Vicky03/08/2007
Hoi!mijn mama is floriste en gaat dus de hele decoratie voor haar rekening nemen. Wij trouwen ook niet in een traditionele feestzaal, maar in het park (bij mooi wwe!) en in een huisje dat we huren. Zij wilt ook dat het een verrassing is voor ons, dus ik weet eigenlijk niet zo goed wat ze allemaal van plan is... (Ons moeke kennende zal het wel heel spectaculair en mooi zijn!). Maar ze heeft ons wel wat zitten uitvragen over stijl en/of thema. Ik denk dat dat voor jullie dus ook wel belangrijk is, dat je iets zoekt wat jullie beiden mooi vinden, kleuren, symbolen... Ik heb bijvoorbeeld ergens een foto gezien van een zaal die versierd was met heel veel zwart. Dat lijkt lelijk, maar stel je daar heel veel kaarsjes, mooie frisgroene en rode bloemstukken bij voor en dan is het wel heel knap!Een vriend van mij decoreert zijn eigen feest en gaat vooral met zwart, wit en goud werken ('t zijn ook nogal excentriekelingen!) Ik denk dat je vooral van kleuren moet vertrekken (passend bij jullie outfit!) en dan komen de ideëen wel vanzelf!Veel succes!Lies2 en 30 juni 2007
SylviaIk ben ook op zoek naar adressen waar je slingers en balonnen en allerlei feestdeocratie kan vinden.Vicky de twee sites die jij opgeeft zijn nederlandse sites. Weet er iemand of er in België ook zoiets bestaat?GroetjesIlse