Terug naar overzicht
Hoi IlseHet is te zien of dit bij jullie de gewoonte is. Maar wij doen dit niet. Achteraf sturen wij een bedankingskaartje naar de mensen met een foto van onze fotoreportage of een andere mooie foto vanop de huwelijksdag. Daar wordt dan een leuk tekstje opgezet. Wat voor iedereen hetzelfde kan zijn of voor iedereen iets anders, zoals bedankt voor de centjes we hebben er dit of dat mee gedaan op huwelijksreis of iets gekocht voor ons huisje...Wij denken erover om een gegraveerde spiegel ofzo te geven aan onze ouders. Maar weet niet goed waar ze dit dan kunnen hangen... Daarom dat we daarover nog wat twijfelen.Maar deze 2 zaken zijn hier ook al uitvoerig besproken op de site... Heb al als bedankingetjes gelezen over badeendjes, jeneverflesjes-badzout-zeep, kaarsjes...Succes en laat eens weten wat het geworden is?Veroniek20 07 2007
Hoi!wij gaan een boom met mandjes bestellen bij www.levensboom.tk , de vulling gaan we nog bedenken, maar maken we waarsch zelf. Er hangt inderdaad ook een prijskaartje aan, maar ik vind het heel leuk om op zo'n mooie maar dure toch tenminste iets voor het goede doel te doen!En ik ben er nog niet helemaal uit of we het voor iedereen of alleen avondfeestmensen doen..Succes!Lies2 en 30 juni 2007
Hey Wij hebben ook heel lang nagedacht over onze bedankingen. Wilden eerst kaarsen geven, maar nu is de knoop doorgehakt: We gaan cdke geven met alle muziek van ons huwelijk op: wet-kerk-openingsdans. Het hoesje hebben we nu ook ontworpen. En als we tot nu toe alles bij elkaar tellen komen we op ongeveer 65 cent per stuk uit. Maken wel alles zelf. Kruipt dus wel wat tijd in.Voor onze ouders hebben we ook geen idee.groetjesBieke 180507
Hallo IlseWij hebben ook eindelijk besloten wat we als bedankjes gaan geven en ik maak het ook zelf.Het wordt een mooi glazen potje(van bij ava) en dat vul ik met badzout en badparels.Voor mijn ouders heb ik een spiegel in de vorm van een hart(moderne vorm wel) dat schuins op een stukje marmer ligt met daarop de tekst: Bedankt lieve ouders, voor al de goede zorgenVoor gisteren en vandaag,en voor morgenen dan onze namen en trouwdatumGroetjes Wendy