TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sissi
26-5-2007
|
28-2-2007 10:12:47
Hey,
Ik heb er geen ervaring mee qua trouwjurken maar mij zien ze nooit meer in die winkel. We passeerden daar toevallig en hadden mooie haaraccessoires gezien in de etalage. We wouden binnen gaan maar ze was net voor de deur aan 't stofzuigen en had niet veel goesting om ons binnen te laten.
Eens binnen namen we ook een kijkje bij de suitekledij. Toen mijn ma vroeg om iets te passen (slechts één ensemble)zei ze: "Ge moogt mij dat niet kwalijk nemen maar dat zijn wel stuks van 800 euro". Wat wou ze daarmee zeggen? Dat de stuks te duur waren om te passen? Wat doe je dan met trouwkleren? Of dacht ze misschien dat we het niet konden betalen?
Wat is dat nu voor service? Wij gaan heus niets kopen dat we niet hebben mogen passen hoor. Ik was echt verontwaardigd!!!
Groetjes, Sissi
|
|
Lindsay
7-7-2007
|
28-2-2007 10:28:15
Hey
Mijn trouwkleed komt van daar en ook de suitekleren. Ik moet zeggen, ik zou naar geen andere winkel meer willen gaan, ze waren heel heel vriendelijk, een heel gezellige sfeer,...Ik mocht zoveel passen als ik zelf wou. Ik zou zeggen een echte aanrader.
Groetjes Lindsay
|
|
Tania
3-5-2008
|
28-2-2007 10:43:13
En vielen de prijzen dan mee als ik vragen mag? Veel keuze?
Bedankt, en groetjes, Tania
|
|
VERA
18-7-2007
|
28-2-2007 12:35:49
hallo Tania, persoonlijk zou ik ook niet naar daar gaan, ik ben in geraardsbergen bij boetiek caro geweest, héél vriendlijke madame, echt waar, ze doet alles om je droomjurk te vinden en niets is teveel gevraagd, echt een aanrader
|
|
mieke
7-7-2007
|
28-2-2007 12:48:50
Ik heb er geen ervaring mee... maar als je van de geburen van Geraardsbergen bent, zou ik ook wel eens langsgaan naar Mia Monta, ik heb daar mijn trouwjurk gekocht en valt ook goed mee van prijs, 950 euro, en tis unieke collectie van Mia Monta.
Ik ben afkomstig van Geraardsbergen maar woon ondertussen al jaar in Kortrijk
groetjes