TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sissi
26-5-2007
|
28-2-2007 10:12:47
Hey,
Ik heb er geen ervaring mee qua trouwjurken maar mij zien ze nooit meer in die winkel. We passeerden daar toevallig en hadden mooie haaraccessoires gezien in de etalage. We wouden binnen gaan maar ze was net voor de deur aan 't stofzuigen en had niet veel goesting om ons binnen te laten.
Eens binnen namen we ook een kijkje bij de suitekledij. Toen mijn ma vroeg om iets te passen (slechts één ensemble)zei ze: "Ge moogt mij dat niet kwalijk nemen maar dat zijn wel stuks van 800 euro". Wat wou ze daarmee zeggen? Dat de stuks te duur waren om te passen? Wat doe je dan met trouwkleren? Of dacht ze misschien dat we het niet konden betalen?
Wat is dat nu voor service? Wij gaan heus niets kopen dat we niet hebben mogen passen hoor. Ik was echt verontwaardigd!!!
Groetjes, Sissi
|
|
Lindsay
7-7-2007
|
28-2-2007 10:28:15
Hey
Mijn trouwkleed komt van daar en ook de suitekleren. Ik moet zeggen, ik zou naar geen andere winkel meer willen gaan, ze waren heel heel vriendelijk, een heel gezellige sfeer,...Ik mocht zoveel passen als ik zelf wou. Ik zou zeggen een echte aanrader.
Groetjes Lindsay
|
|
Tania
3-5-2008
|
28-2-2007 10:43:13
En vielen de prijzen dan mee als ik vragen mag? Veel keuze?
Bedankt, en groetjes, Tania
|
|
VERA
18-7-2007
|
28-2-2007 12:35:49
hallo Tania, persoonlijk zou ik ook niet naar daar gaan, ik ben in geraardsbergen bij boetiek caro geweest, héél vriendlijke madame, echt waar, ze doet alles om je droomjurk te vinden en niets is teveel gevraagd, echt een aanrader
|
|
mieke
7-7-2007
|
28-2-2007 12:48:50
Ik heb er geen ervaring mee... maar als je van de geburen van Geraardsbergen bent, zou ik ook wel eens langsgaan naar Mia Monta, ik heb daar mijn trouwjurk gekocht en valt ook goed mee van prijs, 950 euro, en tis unieke collectie van Mia Monta.
Ik ben afkomstig van Geraardsbergen maar woon ondertussen al jaar in Kortrijk
groetjes
|
|
Sarah
7-7-2007
|
28-2-2007 13:46:17
Ik heb mijn trouwkleedje daar besteld en ben zeer tevreden. Toen ik ging kiezen mocht ik zo veel passen als ik wou en zelf dingen nog eens opnieuw aandoen om zeker te zijn van mijn keuze. Ze zijn er erg vriendelijk en eerlijk. Ik twijfelde tussen 2 kleedjes waar toch een prijsverschil van 300 euro opzat. Toch hebben ze me overhaald om het GOEDKOOPSTE te kiezen. Dat stond me het best zeiden ze. Dus als dat niet eerlijk is weet ik het ook niet. Ik ben trouwens vorige week geweest voor mijn eerste pasbeurt en ben er weer heel tevreden buiten gekomen. Het zijn supermensen. Echt je moet eens langs gaan. Ik lees hier wel negatieve commentaar. Maar dat is niet mijn ervaring. Ik was trouwens ook eens bij mia monta geweest. Daar vond ik ze pas onvriendelijk en duur in vergelijking met Modeshow. Ik raad je echt aan om eens te gaan. Die mensen maken echt tijd. Het is wel best dat je een afspraak maakt.
Groetjes en succes.
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|