Terug naar overzicht
Dag Christel,Ik heb zelf eens iets van suitekledij gepast van Vera Mont, omdat ik zelf niet voor het klassieke witte trouwkleed kies. Het was een rode satijnen rok met een top, ik heb het niet gekocht omdat de juiste maat niet meer kon besteld worden, maar de prijs viel heel goed mee. Ongeveer 150 euro voor de rok en 125 voor de top, ik weet het nog goed omdat het veel goedkoper was dan gelijkaardige zaken van ondermeer linea. Groetjes,Ann
dag Christel, Ik ben net dit week-end een trouwkleed gaan passen bij JPC collection & ik vond de verkoopsters heel vriendelijk & professioneel. Ik kan me niet inbeelden dat ze er probleem van zouden maken als je hen zou bellen om te zeggen dat je een mooi kleed gezien hebt & om te vragen binnen welke prijsklasse het zich situeert. Succes & groetjes, Astrid
dag Astrid en Annk heb juist mijn stoute schoenen aangetrokken en gebeld naar JPCIk zei dat ik een mooi kleed van Vera Mont gezien had op hun website en dat ik graag de prijsklasse had gekendZe zeiden dat ze via de telefoon geen prijzen doorgaven- punt.Stilte aan de telefoonIk dacht, k laat me niet doen, ik weer, dat ik niet de exacte prijs wou maar de prijs "ongeveer", 300, 500 of 1000 euro !?Alé na een beeke aandringen , zeiden ze dat Vera Mont tussen de 400 en de 600 euro ligtK heb dan maar direct een afspraak gemaakt om te gaan passen maar k hoop wel dat ze iets vriendelijker zijn dan aan de telefoonMaar ja k versta dat wel hoor, wie weet hoeveel telefoons krijgen ze zo per dag over prijzenOp hoop van zegen....groetjesChristel