Nu Online
Momenteel zijn er 167 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vera Mont

28-2-2007 11:43:27
Hallo iedereen

Mijn schoonmoeder heeft een prachtig suitekleed van Vera Mont gezien op de website van JPC collection in Antwerpen (het roze satijnen met tulle)
Ik vrees wat voor de prijs en bellen om te vragen wat het kost gaat zo niet vind ik
Weet iemand ongeveer de prijs van Vera Mont en iemand ervaring met JPC ?

Alvast bedankt !
Christel
160607

Christel
30-6-2007
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1178

Ann

Meld misbruik28-2-2007 14:04:05

Dag Christel,

Ik heb zelf eens iets van suitekledij gepast van Vera Mont, omdat ik zelf niet voor het klassieke witte trouwkleed kies. Het was een rode satijnen rok met een top, ik heb het niet gekocht omdat de juiste maat niet meer kon besteld worden, maar de prijs viel heel goed mee. Ongeveer 150 euro voor de rok en 125 voor de top, ik weet het nog goed omdat het veel goedkoper was dan gelijkaardige zaken van ondermeer linea.

Groetjes,
Ann

astrid
10-2-2007
 Meld misbruik28-2-2007 15:32:17

dag Christel,

Ik ben net dit week-end een trouwkleed gaan passen bij JPC collection & ik vond de verkoopsters heel vriendelijk & professioneel. Ik kan me niet inbeelden dat ze er probleem van zouden maken als je hen zou bellen om te zeggen dat je een mooi kleed gezien hebt & om te vragen binnen welke prijsklasse het zich situeert.

Succes & groetjes, Astrid

Christel
30-6-2007
 Meld misbruik28-2-2007 16:24:14

dag Astrid en Ann

k heb juist mijn stoute schoenen aangetrokken en gebeld naar JPC
Ik zei dat ik een mooi kleed van Vera Mont gezien had op hun website en dat ik graag de prijsklasse had gekend
Ze zeiden dat ze via de telefoon geen prijzen doorgaven- punt.
Stilte aan de telefoon
Ik dacht, k laat me niet doen, ik weer, dat ik niet de exacte prijs wou maar de prijs "ongeveer", 300, 500 of 1000 euro !?
Alé na een beeke aandringen , zeiden ze dat Vera Mont tussen de 400 en de 600 euro ligt
K heb dan maar direct een afspraak gemaakt om te gaan passen maar k hoop wel dat ze iets vriendelijker zijn dan aan de telefoon
Maar ja k versta dat wel hoor, wie weet hoeveel telefoons krijgen ze zo per dag over prijzen

Op hoop van zegen....
groetjes
Christel

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...