Terug naar overzicht
Hallo Sarah,Wij zetten onze grootmoeders niet op onze uitnodigingen. We hebben vorig jaar enkele huwelijken gehad en op een 3-tal kaarten werden ze nog wel vermeld.Groetjes,Véro16/6/2007
Dag Sarah,Wij hebben de grootouders niet op de aankondiging gezet. Wij hebben zelfs onze ouders er niet opgezet. dit omdat we al een paar jaar samenwoonden en we ons huwelijk volledig zelf betaalden.Indien je het volledig volgens de traditie wil doen, dan zet je naast de ouders ook de grootouders er bij op. Je noteert dan alle grootouders en bij diegenen die overleden zijn, zet je een kruisje.HeidiGetrouwd op 09-09-06
Wij doen het ook niet, omdat ik ook nog stief-grootouders heb en het dan een te lange lijst wordt.
Wij zetten de grootouders er wel op. 't is te zeggen: mijn 2 grootmoeders want de andere grootouders zijn al overleden. We hebben geen traditionele uitnodiging, maar ik weet dat de oma's het wel leuk vinden om erbij te staan en ik heb daar helemaal niks op tegen. Maar dat is een eigen keuze. Ik heb al veel uitnodigingen gezien waar ze inderdaad niet meer vermeld worden.