Terug naar overzicht
Hey,Wij zijn bij Geens in de Lostraat in Heist o/d Berg geweest. Dat is een groothandel, dus de prijzen liggen wat lager, maar achter hun huis hebben ze een mooie winkel met veel keuze aan trouwringen.Groetjes,Kirsten09/06/2007www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl
Dag Inez,Wij hebben onze trouwringen gekozen bij Gerda De Vrij in Antwerpen.www.gerdadevrij.be Groetjes, Els19/05/07
Ook wij hebben onze ringen bij Geens gehaald.
Dag Inez,Misschien kan je ook eens gaan kijken bij juwelier Vercammen in de Bergstraat in Heist-op-den-Berg. Mijn verlovingsring komt van daar. Ze hebben toen een zilveren ring die ik jaren eerder daar gekocht had en nog steeds droeg nagemaakt in het witgoud met een diamantje in (i.p.v. glas zoals het vroeger was). Ze hebben dit zeer goed gedaan en ze zijn daar heel vriendelijk.Onze trouwringen hebben we uiteindelijk ergens anders gekocht, niet omdat we niet tevreden waren bij hen maar enkel en alleen omdat ze toevallig de ringen die wij het mooist vonden niet hadden.HeidiGetrouwd op 09-09-06
Aan Heidi,Waar hebben jullie jullie trouwringen dan wel gekocht?Inez
Wij hebben ook onze ringen bij Gerda De Vrij in Antwerpen gekocht. Ze heeft een website: www.gerdadevrij.be
Dag Inez,Wij hebben onze trouwringen uiteindelijk bij Versato in Leuven gekocht. Wij wonen voorlopig in Kessel-Lo (dus Leuven is niet veraf) maar ik ben oorspronkelijk afkomstig van Schriek.Heidi