Terug naar overzicht
Proficiat met uw zwangerschap !Kunnen ze je huidige jurk niet aanpassen naar je buikje ?Misschien kan je een naaister contacteren die je jurk kan aanpassen?groetjes,Vicky03/08/2007
Hallo,Allereerst proficiat!Ik zou ook kijken of je jurk kan aangepast worden. Verder weet ik dat ze bij Mia Monta in Zottegem feestkledij maken voor zwangere bruidjes. Kijk maar es op hun site! www.miamonta.be GroetjesLies070707
Hallo, proficiat met je zwangerschap. Ik zou niet te vlug veranderen van kleed, gezien je nog niet ver bent. Ik was ook zwanger en trouw 7/7/7 en ben het verloren op 8.5 weken, en had net zwangerschapstrouwkleed besteld. Dus heb terug nieuw moeten bestellen...groetjes en hopelijk loopt het bij jullie allemaal goed...
Hi,Proficiat!!!Als ik jou was zou ik ook eerst eens informeren of ze je huidige bruidsjurk niet kunnen aanpassen. Iemand die we kennen bleek ook zwanger te zijn kort nadat ze haar jurk had gekocht, en ze is terug naar de winkel gegaan en dan hebben ze de bustier en rok aangepast aan het bolle buikje. (op het moment van het huwelijk was ze 7maandjes zwanger) En ik moet zeggen, ze straalde echt, en het bolle buikje viel eigenlijk ook niet zo heel hard op in de jurk, op de foto's zie je het eigenlijk bijna niet.Groetjes en nu heb je 2 dingen om van te genieten, je zwangerschap en de voorbereidingen van jullie huwelijk,Véro16/6/2007
Hey,proficiat!Mia monta kan ik ook aanraden.groetjes,Isabel110807