TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Mieke
22-9-2007
|
1-3-2007 12:46:54
Hoi Caroline, wij trouwen 22 september. Heb ook nog geen idee wanneer aankondigingen versturen. Ben nog maar net terug in actie geschoten voor wat te regelen. Is dikke maand geleden pas beslist om trouw te laten doorgaan. Mei vorig jaar had vriend mij ten huwelijk gevraagd en hebben we feestzaal, fotograaf, dj, kerk reeds vastgelegd. Maar september heeft vriend ernstig ongeval gehad, in coma gelegen en is het lang afwachten geweest of er wel een trouw zou komen. Nu is alles aan beter hand en hebben we ook beslist om datum te houden. Nu ben ik bezig met misboekje, wat uitproberen uitnodiging, gastenlijst opgemaakt, jurk gekocht, kapsel aan zoeken... Wat is bij jullie al geregeld?
Mieke 22/09/2007
|
|
nele
29-9-2007
|
1-3-2007 12:48:58
Dag Caroline Wij trouwen op 29 september. Ik ga de uitnodigingen versturen (normaal gezien) eind juli. Wij hebben al de zaal gereserveerd, afspraak traiteur is voor de maand april, ik heb mijn jurk al gekocht (eerste pasbeurt voor juni)de kerk is de datum geregeld, misboekje nog niet. Stadhuis moet ik nog wachten tot 29 maart. De taart regelen we maar in augustus zodat we een zicht hebben op wie allemaal komt. O ja de ringen die zijn ook al besteld. Maar je ziet zelf ook wel waar je aan denkt en er zijn veel dingen die je maar op het einde zal kunnen definitief vastleggen. Veel succes enne ... proficiat hé Groetjes Nele
|
|
Caroline
15-9-2007
|
1-3-2007 12:53:03
Hoi Mieke, Amaai, ik kan me inbeelden dat de laatste maanden voor jou bijzonder zwaar geweest moeten zijn... fijn dat het intussen wat beter gaat... Ik heb al vanalles geregeld: zaal, DJ, fotograaf, kerk, ringen, kapster en visagiste, kleed liggen al vast... 't is ook zo leuk om het allemaal te regelen é... Veel plezier verder met de voorbereidingen! Groeten Caroline
|
|
Els
15-9-2007
|
1-3-2007 13:04:00
Dag Caroline, Ik ga ook trouwen op 15 september 2007. Wij versturen de aankondigingen vanaf juni. Ik heb al vanalles geregeld; feestzaal, fotograaf, drukwerk, ringen, drogen bruidsboeket, DJ, trouwkleed en traiteur. Ik wens je nog veel plezier verder met de voorbereidingen. Groetjes, Els 15/09/2007
|
|
Katleen
8-9-2007
|
1-3-2007 13:16:07
Hallo, Wij trouwen op 8 september en ons hebben ze aangeraden de uitnodigingen uit te sturen voor de grote vakantie (voor juli dus) in mei gaan we ze laten drukken en midden juni gaan ze de deur uit. Allemaal nog veel uitnodiging plezier en speciaal voor Mieke een hart onder de riem en een extra gelukje erbij. Groetjes Kate
|
|
Mieke
22-9-2007
|
1-3-2007 13:22:39
Bedankt.. Maar toch gaat die 22e een heel speciale dag worden voor ons. Namelijk 22/09/2005 hebben we stuk grond gekocht, 22/09/2006 heeft vriend ogen terug geopend, en dit jaar 22/09/2007 trouw. Hoop het snel achter te kunnen laten, maar is moeilijk. Zijn superblij dat alles in orde komt en uiteindelijk ons leventje weer word als eerst. Dus volop concentreren nu op trouw en bouw... Jullie ook nog veel plezier met voorbereidingen !!!!
Mieke
|
|
Sarah
15-9-2007
|
2-3-2007 8:47:19
Hoi Caroline, wij trouwen ook de 15e. Spannend he, nog 197 dagen ... Het zal er snel zijn. Wij gaan onze uitnodigen toch zeker rond de 20e juni verzenden, omdat het groot verlof er tussen zit he ...
Goh wat wij al gedaan hebben, al veel eigenlijk: - onze kledij is in orde + bruidskindjes ook - vervoer + ceremonie ok - ringen besteld - feestzaal + dj ok - fotograaf en videograaf ok - misboekje ben ik bezig - proefdruk van uitnodiging ok - huwelijkskaars besteld
Het enige waar ik nog aan denk zijn ons misboekje afwerken, bloemen regelen, draaiboek opstellen , en dan iedereen nog eens contacteren he ... Maar de meeste praktische zaken liggen vast..
Nog veel plezier met de voorbereidingen. ps:waar trouwen jullie ? Wij in Sint niklaas;
Groetjes Sarah 15/09/07
|
|
Caroline
15-9-2007
|
2-3-2007 9:04:44
hey Sarah, Wij trouwen in Gentbrugge. De 14° voor de wet in Gent en de 15° voor de kerk in Gentbrugge. Het feest gaat door in Tybeert in Lokeren... goh, ik heb er echt al heel veel zin in! Groetjes en geniet ook nog volop van de voorbereidingen é
|
|
Melissa
15-9-2007
|
3-3-2007 13:21:15
Hey caroline, Wij trouwen op 10 september voor de wet en 15 september voor de kerk in Mechelen! De uitnodigingen ben ik zelf aan het ontwerpen en die versturen wij al half juni, want het grootste gedeelte van mijn verloofde z'n familie zitten heel juli in Spanje! Verder hebben we de kerk al vastgelegd,fotograaf,feestzaal en traiteur,limousine, mijn trouwkleed is besteld, trouwringen zelf ontworpen en die zijn eind deze maand klaar! zo spannend! Morgen ga ik op zoek naar lingerie, de bruidszaak waar ik mijn kleed heb gekocht( le chapeau ,antwerpen) is open en dan kan mijn mama gelijk kijken naar de nieuwe collectie feestkleding. De grote dag zelf moet mijn toekomstige mij helemaal in Nederland bij mijn ouders komen ophalen, dat was de grootste wens van mijn mama. Trouwen jullie ook vanuit het ouderlijk huis?? groetjes Melissa
|
|
Caroline
15-9-2007
|
5-3-2007 15:44:46
hey Melissa, nee, ik trouw niet vanuit mijn ouderlijk huis. mijn vriend en ik zullen dan ongeveer anderhalf jaar samenwonen, dus we vertrekken gewoon van bij ons. Bovendien trouwen we in de kerk in de gemeente waar we nu wonen en dat is een eindje van waar ik ben...
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|