Terug naar overzicht
hallo, Wij zijn vorige maand bij Diane PACHOLSKI geweest met ons ontwerp, en begin mei moeten we terug gaan om de ringen te passen.Ze is heel vriendelijk en aan haar andere ringen te zien, doet ze haar werk toch goed.Ik had ook oud goud meegenomen, dus was het nog iets goedkoper voor ons.Groetjes, Els
Onze ringen komen van bij juwelier 'Nobilis' op de Diestersteenweg in Kermt (www.nobilis.be ). Je kan daar ook iets naar wens laten maken, wij hebben ook oud goud binnengebracht. Van mijn verlovingsring zijn we heel tevreden, nu hopelijk van de trouwringen ook.
Hey!wij gaan naar Elke Smellenbergh (www.smellenbergh.be ) in de maastrichterstraat in Hasselt. We zagen haar op de trouwbeurs in antwerpen, en ze was toen de enige die het geen gek idee vond om je verlovingsringen te gebruiken, verwerken of omvormen tot trouwringen. Nu zaterdag gaan we er naartoe voor een eerste afspraak. 't was een heel sympathieke, bescheiden 'madam', dus ons gevoel zit wel goed denken we!SuccesLies2 en 30 juni 2007
Hoi,Onze ringen hebben we besteld bij Romano in Genk. Je moet wel zelf met een ontwerp komen, maar ze zijn dan ook wel goedkoper dan bij een andere ontwerper. Succes,Katrien18-08-2007
bedankt katrien, kan je mij misschien vertellen waar in genk ik die kan vinden bedankt alvast groetjes sofie