Terug naar overzicht
Wij gaan zaterdag 10 maart in de voormiddag gaan kijken naar vervoer voor ons huwelijk...Geven jullie iets voor de kindjes bij het buitenkomen? Dat zie ik niet staan in jullie lijstje, maar het kan zijn dat je dat niet doet natuurlijk...Voor de rest valt me niets op dat er ontbreekt! De ringen en jullie zijn er, dus het belangrijkste is aanwezig ;o)VEEL SUCCES!GroetjesVeroniek20 07 2007
wij hebben enkel een burgelijk huwelij.onze bedankjes zijn kistjes mooi afgewerkt met kaartje en harten bruidssuiker,mooi getaleerd in een schip.allemaal zelf gedaan,achteraf gaan we voor de receptiegasten een kaartje opsturen met foto
wij trouwen ook op 10 maart!Heb jij ook zenuwen? bij mij is het gisteren begonnen, ben mijn kleed gaan afhalen en proefkapsel gaan doen. Ben ook heel de tijd bang om iets te vergeten.groetjes,Evi
ja ik heb veel zenuwen,denk ook voordurend van ja heb ik alles?dat het maar vlug zaterdag is.ze spreken precies van mooi weer
Wij trouwen ook 10 maart!Bij mij beginnen ook de zenuwen een rol te spelen. Ik kan niet meer aan iets anders denken alles staat in teken van ons huwelijk!Ik weet zeker dat alles wel ok zal zijn maar de kriebeltjes zijn er zeker en vast!Nu nog duimen voor een beetje mooi weer!Succes jullie!Katrin