Terug naar overzicht
Hey!het hangt er natuurlijk heel hard van af wat voor muziek je zoekt...Maar ik denk dat de meeste groepjes dit wel willen doen, zolang je hun vervoersonkosten dan ook betaald... Maar handiger is dus inderdaad als er iemand uit de buurt zou zijn... Anders in Marche en famenne nog eens rondhoren?Lies2 en 30 juni 2007
Dag CatherineIk kan je zeker wel een paar voorstellen doen van ensembles (gaande van klassieke ensembles voor de misviering, jazz-ensembles voor recepties en dansorkesten voor het avondfeest). Stuur me zeker eens een mailtje indien interesse!Vriendelijke groeten,Tom Vanleeuwentomvanleeuwen@hotmail.com
Hallo Catherine, Mijn echtgenoot en ik vormen het duo 'Beautiful Live' en we hebben al geruime tijd ervaring in het verzorgen van live muziek op huwelijksmissen en gelegenheidsfeesten. We brengen de muziek van je eigen keuze, en 2 juni 2007 zijn we nog vrij. Als je interesse hebt of meer informatie wilt, mag je altijd mailen naar info@beautiful-live.be, of bel 0474/651 338. Luistervoorbeelden en meer info vind je ook op onze site: www.beautiful-live.be . Verder wens ik je nog veel succes met de voorbereidingen van jullie huwelijk!groetjes, Beautiful Livewww.Beautiful-live.be