Terug naar overzicht
Hey Patricia,Op alle huwelijksfeesten waar ik in 2006 aanwezig was als videograaf werd l
oeps verkeerde toetswerd lac du conemara telkens gespeeld hetzij juist NA de intrede in de feestzaal (om de sfeer er direct in te krijgen) ofwel direct na het aanbrengen van de dessert.Wens je veel succes en plezierFreddy
ai, Safri Duo, dat neemt gewoon iedereen! Ik zou op zoek gaan naar iets origineler... Wij hadden weinig genomen liedjes tijdens de mis, en dan heel onverwacht de traditionele bruidsmars bij binnenkomen zaal - je hebt er 2 hé! Voor de taart hadden we Allegria, wij hebben Le Lac... genomen na de openingsdans en dans met ouders om iedereen direct recht te krijgen... succes ermee !
Hey,Wij weten het nog niet maar zijn al zeker dat het niet Les lacs du connemara wordt.Ingrid, je zegt dat Safri Duo door iedereen genomen wordt maar dat is zeker het geval met Les lacs du connemara.Dat lied lijkt precies een must op elk trouwfeest. Volgens mij kan je ook op andere manieren voor ambiance zorgen.Maar alle respect voor de mensen die het wel gebruiken hoor.Groetjes, Sissi
Hey,Wij gaan safri duo gebruiken tijdens de taart. En hoogstwaarlijk bij "let me entertain you" van Robbie williams bij het bijkomen van de feest zaal. Die "lac du..." werd al op heel wat feesten in mijn familie gebruikt en ik wil eens iets anders.
Hoi,So what als er nog mensen die liedjes gebruiken om de feestzaal binnen te gaan of om het dessertbuffet te openen. Het feit is dat het 2 liedjes zijn die de sfeer er meteen inbrengen en geef toe wie zwaait er eens niet graag met z'n serviet op Les lacs du connemara.Bij ons stelde de DJ een liedje voor om de zaal binnen te komen omdat wij niet echt een voorkeur hadden. Bij ons was dat een moderne versie van de 'radetzky march' en voor onze ouders was dat 'je vais a Rio' van Claude Francois. Bij het aansnijden van de taart was het bij ons 'les lacs du connemera'Debra