Terug naar overzicht
Ken je niemand die 2 duifjes bezit ? Die vliegen dan mooi terug naar huis , wat moet je anders ermee aanvangen nadien. Als je over genoeg ruimte beschikt geen probleem. Bel eens naar een duivenmelkersclub in de buurt ?
Hi Clara,Je moet anders eens op www.kapaza.be kijken, daar staan ook dieren op. Of anders eens op onderstaande linkhttp://www.2dehands.be/dieren/dieren/duif/ Groetjes,Véro16/6/2007
Als je zelf wil duivenmelken zou ik ze kopen, maar anders...Die duifjes vliegen inderdaad gewoon naar huis nadat ze gelost zijn. Het ligt voor de hand ze te 'huren'. In elk dorp hebben ze wel een paar duivenmelkers.
Hey iedereen,alvast bedankt voor de antwoordjes maar we zijn idd op zoek naar een koppeltje om te kopen. Ons papa kweekt al wat vogels maar juist geen duiven dus t zou fijn zijn om er nog een koppeltje duiven bij te hebben!!Clara
mijn nneefje had er een tijd geleden nog. ik zal is informeren straks of hij ze nog heeft. en dan laat ik je zo snel mogelijk wel iets terug weten.Sarah 30/06/2007