Nu Online
Momenteel zijn er 763 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Gezocht witte duiven om TE KOPEN

1-3-2007 16:23:50
Hey iedereen,

Kennen jullie iemand waar ik een koppeltje jonge witte duiven kan kopen? We zouden ze graag kopen ipv te huren, maar ik vind er niet veel...

Alvast bedankt!

Clara
(liefst particulier en niet uit dierenwinkel)

Clara
20-10-2007
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 798

Katty
27-7-2007
 Meld misbruik1-3-2007 19:32:53

Ken je niemand die 2 duifjes bezit ? Die vliegen dan mooi terug naar huis , wat moet je anders ermee aanvangen nadien. Als je over genoeg ruimte beschikt geen probleem.
Bel eens naar een duivenmelkersclub in de buurt ?

Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik1-3-2007 22:34:27

Hi Clara,

Je moet anders eens op www.kapaza.be kijken, daar staan ook dieren op.
Of anders eens op onderstaande link
http://www.2dehands.be/dieren/dieren/duif/

Groetjes,
Véro
16/6/2007

vanessa
20-12-2007
 Meld misbruik1-3-2007 23:51:53

Als je zelf wil duivenmelken zou ik ze kopen, maar anders...
Die duifjes vliegen inderdaad gewoon naar huis nadat ze gelost zijn. Het ligt voor de hand ze te 'huren'. In elk dorp hebben ze wel een paar duivenmelkers.

Clara
20-10-2007
 Meld misbruik2-3-2007 8:13:11

Hey iedereen,

alvast bedankt voor de antwoordjes maar we zijn idd op zoek naar een koppeltje om te kopen. Ons papa kweekt al wat vogels maar juist geen duiven dus t zou fijn zijn om er nog een koppeltje duiven bij te hebben!!

Clara

sarah
30-6-2007
 Meld misbruik2-3-2007 9:07:07

mijn nneefje had er een tijd geleden nog. ik zal is informeren straks of hij ze nog heeft. en dan laat ik je zo snel mogelijk wel iets terug weten.

Sarah
30/06/2007

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...