Terug naar overzicht
Hallo,Bij mijn kleed was er geen verschil. Maar als ik me niet vergis krijg je bij Linea in Brugge de retouches gratis. In sommige winkels moet je die er nog bij betalen. Bij Scarpellini in oostende krijg je ze ook gratis.
Je kijkt toch wel best eens rond denk ik.Ik heb gehoord van een collega die haar kleedje kocht in de Vomac (in Oostkamp) en dat het 125 euro goedkoper was in de Vomac.
Ik kocht mijn kleedje bij linea raffaeli in brugge en zag het ook hangen bij Cony in Aalter en de prijzen zijn gelijk. Als je houdt van de stijl van Linea zou ik naar brugge gaan, een hele ruime keuze en prima bediening!succes kim 18 08 07
Ik ben in Brugge langsgeweest en er is geen verschil in prijs met andere winkels en de retouches zijn zeker gratis. Prima bediening en je mag zoveel passen dat je maar wil met accessoires incluus.
Hallo PetraIk heb mijn jurk gekocht in de winkel in Brugge. Voordeel? ik heb zelf mijn jurk samengesteld: met top en rok van verschillende jurken. In andere winkels kan je niet combineren uit de collectie.Margo(16/06/2007)
T.a.v. Annemie,Ik heb mijn jurk ook gekocht in Scarpellin in Oostende maar moet wel retouchekosten betalen.Wanneer heb jij je jurk aangekocht?groetenEvelyn
Hallo Evelyn,Ik heb mijn kleed begin december aangekocht.Annemie