Terug naar overzicht
Dag PaulOp mij kan je alvast rekenenwel nog even tot in juni wachten:-)Groetjeschristel160607
dat komt in orde, het ene plezier is het andere waard!Jessika27/07/07
Wij zijn ook nog volop aan ons misboekje bezig, maar ik stuur je het onze ook zeker en vast door als het klaar is!!Nog veel succes met je site en alvast bedankt voor de inspiratie die we dankzij jouw verzameling misboekjes hebben opgedaan voor onze trouwmis!Groetjes, Ilse (18.08.2007)
Hoi Paul,Ik zal ons misboekje sturen, nadat we getrouwd zijn. Ik heb overigens heel veel aan je site gehad!! Bedankt!! Bij ons in Nederland kun je hier bijna niets van vinden. Groetjes Selma
Hoi PaulBedankt voor je informatieve site! We hebben er allen wat aan!Ons misboekje mag je ook verwachten, maar ben er nog volop aan bezig...GroetjesVeroniek20 07 2007
Op het onze kan je ook rekenen... maar pas na den trouw... groetjes Jotje
Hallo ,Op ons kan je ook rekenen maar pas na den trouw 14-04-07 .Groetjes Chantal
Hallo, Dat van ons mag je ook hebben na 6.7.7! Wij zijn wel specifieker op zoek naar boekjes voor alternatieve vieringen (dus niet voor de kerk). Indien iemand voorbeelden heeft: stuur maar op naar roel.lenaers@telenet.beBedankt!Marleen6.7.7
Het onze krijg je ook na 02-06-2007!!!!GroetjesJulie