Terug naar overzicht
Hoi Saskia,Is er misschien ergens een Macro in de buurt bij jullie? Veel groter kan je immers niet gaan ;-)Misschien dat ze in de de Colruyt ook wel in zulke grote hoeveelheden die snoepjes hebben?Groetjes en veel succes,Karolien
Hey Saskia,Klein vraagje: hoeveel kosten die mini-emmertjes in de Blokker?Die snoephartjes zou ik idd ook in de Macro halen, daar zijn ze zeker en vast het goedkoopst!Alvast bedankt!Sofie
Hey,ik heb overlaatst geweest naar de macro en daar hadden ze geen snoephartjes.ik heb ze gekocht in het kruidvat.Groetjes van Skally14/04/07
in de AVA vind je snoepjesharten ( in 3 kleuren ~ bruidssuiker )
Hei FiekeDie emmertjes in de blokker kosten 0.50 euro, ze zijn er in het geel, groen en oranje echt leuk, als je ze moet hebben moet je wel vlug zijn want dat vliegt nu weg voor pasen heNog eens bedankt allemaal voor de reactie, ik ga dan maar in de Ava kijken want die is hier dichtbijgroetjesSas
Hey Saskia, Leuk idee om iets te doen met snoephartjes! Maar wat ga je precies doen met die gevulde emmertjes? Ga je ze op de tafels zetten bij het avondfeest?Groetjes, Cathy
CathyNee die geef ik de gasten op het einde van de avond mee als aandenken aan onze trouw leek me een leuk ideegroetjesSas
Hey Saskia, Dit ga ik toch wel in gedachten houden! Ik had grotere emmers in gedachten, (strandemmertjes), maar dan zijn het er zeker kleinere? Is het lang geleden dat je die gekocht hebt? Groetjes, Cathy
Sorry, ben ik weer hoor.Ga je ook doorschijnende folie doen over die emmertjes of hoe ga je ze dicht maken?Bedankt, en nog veel voorbereidingsplezier! :-)Cathy
Die heb ik afgelopen weekend in de blokker gekocht dat hoort nu bij de paascollectieik ga ze verpakken in cellofaanpapier en dan met een strikje dichtmakenheb al een voorbeeldje gemaakt is echt mooi die emmertje zijn ca 10 cm hoog
hallo saskia van waar ben jij juist,wij wonen in ham tegen heppen,groetjes
Hei FabienneIk woon inderdaad in Heppen, tegen Ham, wanneer trouw jij eigenlijkgroetjessas
wij trouwen de 07/07/2007 nog even he,weet jij langs onze kant waar ze gooie zonnebank is of zo bruschingtanning als het zo noemt he groetjes