Terug naar overzicht
hey miekeIn Wijgmaal heb je ook nog Ter Wichmaele. Leuke zaal, vanachter mooie tuin en lekker eten.groetjesnadia
Beste Mieke,Heb veel positiefs gehoord van den Ast in Kampenhout, we gaan er trouwens de 18 mei naartoe voor een trouw en ben al zelf gaan kijken, het ziet er zeer authentiek uit en zeker niet duur! En een vriendelijke baas!Groetjes,Sheron
Hallo, wij hebben uiteindelijk gekozen voor Berkenhof in Bierbeek, maar zijn indertijd ook gaan kijken naar Salons Daelhoff (leek me ook wel zeer goed, maar misschien net te klein voor ons, vooral omdat we in de winter trouwen) en in de Adellijke belofte mag je maar tot 24u muziek maken wegens burenhinder...De andere zalen ken ik niet echt, La Camargue leek me qua decor niet echt onze stijl... Vicky
Wij trouwen op 20/07/2007 en zijn ook eens een kijkje gaan nemen dij Salons Daelhoff. Op de site vond ik dat het er erg mooi uitzag maar in werkelijkheid viel het voor ons nogal tegen. Zo klein, en ongezellig. Wij hebben ondertussen een afspraak gemaakt in Kasteel De Bunswyck in Korbeek-Lo.