Terug naar overzicht
Dag An,Zoals jij ben ik ook een beetje nieuwsgierig naar eventuele reacties op je vraag. Temeer daar enige tijd geleden deze vraag reeds gesteld werd en toen hierop geen enkele reactie kwam.Bovendien ondanks ik niet ver van St. Martinushoeve woon kan ik er geen zinnig woord over vertellen.Als videograaf was ik wel voor een huwelijk in St.Martinushof te Schilde.Daarover kan ik niets anders zeggen dat met de patron aan het fornuis de diner super was.Hopelijk krijg je eerlang een concreter antwoord op je vraag.SuccesFreddy
Hoi An,Mijn vriend heeft mij nog niet zo lang geleden ten huwelijk gevraagd, en wij gaan dus trouwen volgend jaar in juni.Ik was hier vol enthousiasme het forum aan het afschuimen, en las je berichtje. Heb je al iets vernomen omtrent Domein Martinus? Wij overwegen ook ons feest daar te geven, maar ook geen referenties...Hebben jullie al beslist?Groetjesdebbievandenlangenbergh@telenet.be
Wij zijn in december naar een trouwfeest in de Sint-martinushoeve geweest, en dit was zeer verzorgd.Zelf opteren we voor een iets goedkopere formule maar wel voor deze zaal!