Terug naar overzicht
Ons hebben ze maar heel kort te woord gestaan. Ze zijn ook behoorlijk duur. Wij zullen onze kostuums huren in Ieper, 'de kleine winst' (ze hebben een website met prijzen). De keuze is er beperkt bv 1 soort zwart kostuum, maar ook in Roeselare hebben ze maar 1 soort zwart kostuum, maar dan een pak goedkoper. In Roeselare hebben ze voornamelijk veel keuze in de meer stijlvolle, modernere, gestreepte kostuums.Ik hoop dat je er iets aan hebt.
Ik ben er vergeten bij te zeggen dat de service in Ieper zeer goed is. De winkel stond goed vol en toch bleef hij iedereen met een glimlacht bedienen.
mijn vriend is ook naar Jonavan in Roeselare geweest en werd er buitengekeken aangezien hij buiten de reguliere maten valt...absoluut niet vriendelijk dus. Bij Gentlemen in Izegem had hij dan veel positievere ervaringen...mvg,Sabine31/03/07
La Sposa in Roeselare. Heel vriendelijk.
Hallo Mieke,Wij zijn vorige week langsgeweest bij Vanwynsberghe in Kuurne en zijn uitstekend begeleid geweest. Ook de kostprijs valt heel goed mee. Hebben zelfs geen voorschot moeten geven. Bovendien beschikken ze over een ruime keuze aan pakken.Ze hebben een eigen website: http://www.ceremoniekledijvanwynsberghe.be/ Veel succes!Ilse
hallo, Mieke.Ik zit hier normaal nooit op die site maar doordat ik efkes iets wou checken kwam ik hier uit op uw vraag. Betreffende jonavan roeselare kan ik u het volgende vertellen: wij trouwen op 13 juni 08 en mijn kostuum heb ik daar ook besteld. De suite kledij bestelen wij ook bij jonavan. Ik kan u vetellen dat de mensen er zeer vriendelijk waren en heel erg behulpzaam. Men kan werkelijk zeggen de klant is er koning. Als je goed kijkt qua verhuur suitekledij zijn ze zeer goedkoop voor deftige kledij. Wij zelf hebben een aantal winkels bezocht en de kwaliteit van de verhuur steekt er bovenop. Qua prijs ben ik er zelf buiten gekomen met een gekocht kostuum die ik in andere winkels nog niet gezien had.Christoph Van de Vyver