Nu Online
Momenteel zijn er 155 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kledij suite heren - Jonavan Roeselare

3-3-2007 19:32:15
Hallo, Wat zijn jullie ervaringen met het huren van suitekledij heren bij Jonavan in Roeselare?
Wij zijn vandaag langs geweest, hebben een half uur staan wachten en niemand stond ons te woord. Ok het was er heel druk, maar men kan toch vriendelijk zijn, en zeggen dat ze ons direct zullen helpen? Wij zijn dan maar weggegaan. Is dit éénmalig of is men er echt niet vriendelijk?
Kennen jullie nog andere winkels voor verhuur van suitekledij mannen regio Brugge of Roeselare?
Dank je,
Mieke
15 juni 2007

Mieke
15-6-2007
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 3717

Joke
26-5-2007
 Meld misbruik5-3-2007 9:07:42

Ons hebben ze maar heel kort te woord gestaan. Ze zijn ook behoorlijk duur. Wij zullen onze kostuums huren in Ieper, 'de kleine winst' (ze hebben een website met prijzen). De keuze is er beperkt bv 1 soort zwart kostuum, maar ook in Roeselare hebben ze maar 1 soort zwart kostuum, maar dan een pak goedkoper. In Roeselare hebben ze voornamelijk veel keuze in de meer stijlvolle, modernere, gestreepte kostuums.

Ik hoop dat je er iets aan hebt.

Joke
26-5-2007
 Meld misbruik5-3-2007 9:10:29

Ik ben er vergeten bij te zeggen dat de service in Ieper zeer goed is. De winkel stond goed vol en toch bleef hij iedereen met een glimlacht bedienen.

Sabine
31-3-2007
 Meld misbruik5-3-2007 11:06:55

mijn vriend is ook naar Jonavan in Roeselare geweest en werd er buitengekeken aangezien hij buiten de reguliere maten valt...absoluut niet vriendelijk dus.
Bij Gentlemen in Izegem had hij dan veel positievere ervaringen...

mvg,
Sabine
31/03/07

Liesbet
18-5-2007
 Meld misbruik5-3-2007 11:37:50

La Sposa in Roeselare. Heel vriendelijk.

Ilse
16-6-2007
 Meld misbruik5-3-2007 13:08:27

Hallo Mieke,

Wij zijn vorige week langsgeweest bij Vanwynsberghe in Kuurne en zijn uitstekend begeleid geweest. Ook de kostprijs valt heel goed mee. Hebben zelfs geen voorschot moeten geven. Bovendien beschikken ze over een ruime keuze aan pakken.
Ze hebben een eigen website: http://www.ceremoniekledijvanwynsberghe.be/

Veel succes!
Ilse

Nathalie
13-6-2008
 Meld misbruik18-1-2008 19:49:50

hallo, Mieke.

Ik zit hier normaal nooit op die site maar doordat ik efkes iets wou checken kwam ik hier uit op uw vraag. Betreffende jonavan roeselare kan ik u het volgende vertellen: wij trouwen op 13 juni 08 en mijn kostuum heb ik daar ook besteld. De suite kledij bestelen wij ook bij jonavan. Ik kan u vetellen dat de mensen er zeer vriendelijk waren en heel erg behulpzaam. Men kan werkelijk zeggen de klant is er koning. Als je goed kijkt qua verhuur suitekledij zijn ze zeer goedkoop voor deftige kledij. Wij zelf hebben een aantal winkels bezocht en de kwaliteit van de verhuur steekt er bovenop. Qua prijs ben ik er zelf buiten gekomen met een gekocht kostuum die ik in andere winkels nog niet gezien had.

Christoph Van de Vyver

Nathalie
13-6-2008
 Meld misbruik18-1-2008 19:50:06

hallo, Mieke.

Ik zit hier normaal nooit op die site maar doordat ik efkes iets wou checken kwam ik hier uit op uw vraag. Betreffende jonavan roeselare kan ik u het volgende vertellen: wij trouwen op 13 juni 08 en mijn kostuum heb ik daar ook besteld. De suite kledij bestelen wij ook bij jonavan. Ik kan u vetellen dat de mensen er zeer vriendelijk waren en heel erg behulpzaam. Men kan werkelijk zeggen de klant is er koning. Als je goed kijkt qua verhuur suitekledij zijn ze zeer goedkoop voor deftige kledij. Wij zelf hebben een aantal winkels bezocht en de kwaliteit van de verhuur steekt er bovenop. Qua prijs ben ik er zelf buiten gekomen met een gekocht kostuum die ik in andere winkels nog niet gezien had.

Christoph Van de Vyver

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...