Nu Online
Momenteel zijn er 696 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

schoenen gekocht bij van loock

4-3-2007 9:08:37
Hallo, ik heb vrijdag mijn bruidsschoenen bij van loock in zandhoven gekocht, en ze zijn prachtig! Nu maar hopen dat ze heel de dag goed blijven zitten. Mijn mama heeft er ook al haar suite schoenen gekocht. Ze hebben echt veel keuze, je moet wel in de etalage kijken, daarin staat alles uitgestald. Maar ik ben binnen gegaan met mijn stofje, heb gezegd wat voor iets ik zocht en mocht meteen verschillende paren passen. Van prijs vallen ze ook goed mee, mijn bruidsschoenen waren 125 euro, ik denk dat dat ook het gemiddelde is van de schoenen die er stonden, de schoenen van mijn mama 155 euro.

groetjes,

Wendy
5.5.07

Wendy
5-5-2007
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1053

wendy
28-7-2007
 Meld misbruik4-3-2007 11:47:20

Ik denk dat ik er binnekort ook eens ga kijken.Hadden ze er ook mooie schoenen open vanvoor? Ik denk dat ik vlugger pijn zal hebben in dichte schoenen.
Wendy

Wendy
5-5-2007
 Meld misbruik4-3-2007 12:12:24

Dag Wendy,

De mijne zijn vooraan en achteraan gesloten, met een riempje in het midden, maar ze hadden er ook open hoor. Ze hebben ook verschillende maten van hak, dus dat is ook wel handig. De open vanvoor zullen misschien iets beperkter zijn, omdat bruidsschoenen toch meestal vooraan gesloten zijn. Jij bedoelt dan meer sandalen?

groetjes,

wendy
5.5.07

wendy
28-7-2007
 Meld misbruik4-3-2007 13:36:48

Dag naamgenoot,
Ik zocht een schoen in de aard van die van rainbow elegance.De freya vind ik mooi maar is ook dicht, de daphne en shebah vind ik ook mooi.ze staan op de site van elsa coloured shoes.
Het stmooe is dat in de meeste trouwwinkels ze niet allemaal staan.Dan moet je ze bestellen en een voorschot betalen en kan je ze niet vergelijken.
Wendy

Franciska
28-7-2007
 Meld misbruik20-3-2007 9:31:06

Hey Wendy,

Ik ben vorige vrijdag ook mijn schoenen gaan kopen bij Van Loock. En ook mijn moeder heeft er schoenen en een handtas gekocht.
Ook mijn schoenen waren iets van een 125 euro en die van mijn moeder ook zo'n 155 euro.
Ik hoop dat ik mijn schoenen achteraf echt nog wat kan afdragen, want anders vind ik het toch veel geld hoor. Voor 1 dag. Het is het wel waard, maar soms heb ik toch een beetje mijn twijfels bij al dat geld dat ik al heb uitgegeven voor ons huwelijk.
Veel succes nog met de voorbereidingen.

hilde

Meld misbruik15-4-2009 8:18:47

Alleen maar te hopen dat je je niet even bedenkt want ze weigeren wel te ruilen zelfs binnen twee weken met ticket.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...