Terug naar overzicht
Hallo,Wij geven ons feest ook in het Hof van Keulen op 11/08/2007. Tot hiertoe ben ik heel tevreden over de service. Wij hebben zelf een menu samengesteld uit de verschillende menu's die zij in aanbieding hebben. Dit was voor hen totaal geen probleem.Ik vind het heel vriendelijke mensen! Je hebt een goede keuze gemaakt!Veel plezier nog met de voorbereidingen!Freya
hoeveel mensen hebben jullie op het avondfeest? Wij maar zo een 80 mensen. Nu is de zaal wel heel groot en ik vraag me af of het dan wel gezellig gaat zijn. dan is het zo kaal. Weet je of het eten daar ook goed is?dank je voor je reactie. Veel succes nog met de voorbereidingen.
Hoi Karien, wij geven daar ook ons trouwfeest en net zoals Freya zeer tevreden van deze feestzaal.Wij hebben hier al eerder een aantal feesten gehad en het eten is zeer lekket, niets op aan te merken. Zeer vriendelijke mensen, zeker niet twijfelen zou ik zeggen.(we geven avondfeest voor 120 personen) Hebben hier ook al kleinere feesten gehad en dan is het zeker niet ongezellig hoor...Groetjes, Sarah 15/09/07
Heeft er iemand misschien wat foto's van een avondfeest zodat we een indruk krijgen van de zaal ,omdat wij met een kleiner aantal(80 ) gaan feesten. En we zijn bang dat de zaal te groot gaat zijn.
Hoi Karien, anders moet je eens vragen id feestzaal zelf of je eens mag komen kijken als de tafels gedekt staan voor een kleinere feest, wij zijn ook gaan kijken ih weekend, dan krijg je toch een betere indruk. Groetjes, Sarah15/09/07