Terug naar overzicht
Kheb ff gegoogled en heb dit gevonden:http://www.ejustice.just.fgov.be/tsv_pdf/2007/02/05/070... Hier staat de naam van de zaakvoerder in, maar 't ziet er ni echt goed uit :-(Ze zijn dus failliet é...Hopelijk heb je 't contract nog en is 't duidelijk...Groetjes,Ilse12 mei 2007
Hallo Ingeborg,Dit is echt verschrikkelijk hoor! Ik heb even wat opzoekwerk gedaan en hetgeen ik je kan vertellen is niet tof. ik heb zijn ondernemingsnummer gevonden en blijkt dat hij failliet is.dit heb ik gevonden op de site van unizo :PRINT POINT BVBA Philipstockstr 4 - 8000 BRUGGE Datum van vonnis: 31 januari 2007 Uitspraak: Faillietverklaring op bekentenis of op aangifte Rechtbank: HandelsRb Brugge Curator: VANHECKE Ronny - Margriet Diericxstraat 5 - 8340 DAMME Ondernemingsnummer: 0447209194 Bedrijfshistoriek op Het Staatsblad Rechtbank van koophandel te Brugge, afdeling Brugge Bij vonnis van de tijdelijke eerste kamer bis van de rechtbank van koophandel te Brugge, afdeling Brugge, d.d. 31 januari 2007, werd op bekentenis het faillissement uitgesproken van Print Point BVBA met maatschappelijke zetel te 8000 Brugge, Philipstockstraat 4 met ondernemingsnummer 0447.209.194 met als handelsactiviteit kleinhandel in fotografische artikelen. Datum van staking van betalingen : 31 januari 2007. Curator : Mr. Ronny Vanhecke, advocaat te 8340 Damme, Margriet Diericxstraat 5. De aangiften van schuldvordering dienen neergelegd te worden ter griffie van de rechtbank van koophandel te 8000 Brugge, Kazernevest 3, vóór 1 maart 2007. De personen die zich persoonlijk zeker hebben gesteld voor de gefailleerde (onder meer de borgen van de gefailleerde), kunnen hiervan ter griffie een verklaring neerleggen overeenkomstig artikel 72ter Fail.W. Het eerste proces-verbaal van verificatie der schuldvorderingen zal dienen neergelegd te worden op de griffie van de rechtbank uiterlijk op 12 maart 2007. Voor eensluidend verklaard uittreksel : de hoofdgriffier, (get.) L. Demets.Neem zo snel mogelijk contact op met de advocaat Ronny Vanhecke en leg hem alles uit misschien heb je dan toch nog enkele foto's. Aangezien jullie niks betaald hebben vrees ik echter op een kleine kans. Als je nog vragen hebt kan je me mailen evi@blowreactor.comveel succes en moed
Geweldig bedankt alle twee voor de moeite...Maar... We hebben geen contract en ook geen voorschot betaald... Ik vrees dus dat we het inderdaad kwijt zijn... Bedankt voor al deze informatie!Ingeborg
Ingeborg,Ik denk dat elke bruid/bruidegom zich wel kan inleven... je foto's zijn ten slotte één van de enige tastbare overblijfselen van die mooie dag.Gezien de situatie kan ik mij voorstellen dat je geen afgewerkt album meer zal krijgen. Maar die foto's zijn toch genomen... ofwel staan die op een fotofilmpje ofwel zijn die ergens digitaal beschikbaar... Het zou toch mogelijk moeten zijn deze te kunnen bemachtigen via de curator?Wij vroegen onze fotograaf hoe lang wij foto's kunnen bijbestellen en hij vertelde ons dat de 'negatieven' jarenlang bijgehouden worden...Veel moed, en hou ons op de hoogte!
Amai vreselijk voor jullie... Hopenlijks kunnen jullie de foto's nog te pakken krijgen. Wat je mss wel nog es kan doen, mss een magere troost is terug jullie trouwkleren aantrekken en alsnog es een fotoshoot doen. Is natuurlijk niet hetzelfde, maar zo heb je toch nog een leuke herinnering... succes alvast!Jotje
Ik durf nog niet al te veel te hopen, maar we hebben persoonlijk contact gehad met de fotograaf en kunnen de foto's morgen ophalen!! Geweldig bedankt voor al jullie reacties en moeite! Het heeft mij heel erg gesteund, en gelukkig is de kans op een goed einde nu aanwezig!Heel erg bedankt allemaal!Ingeborg
veel succes ingeborg, hoop van harte dat je nog aan je foto's geraakt. Laat ons nog iets weten!!!