Terug naar overzicht
Hoi,Ook wij trouwen op 07-07-2007.Ons huwelijk wordt voltrokken in Schoten.Ja, hopelijk is het dan schitterend weer.Veel plezier.Groetjes,Krista
Jep, wij trouwen ook 7/7/7, in Gent. Vorige week nog de ringen gekocht, en dit weekend het kostuum van mijn lief. Nu nog de uitnodigingen...
Hey, proficiat met je trouwkleed. Dat is toch wel heel speciaal. Veel succes nog.groetjes,Isabel110807
HalloWij trouwen ook op 07/07/07 om 14 uur (gedeeld door 2 = 7 hihi ;-p) in Houthalen.Succes met de voorbereidingen en ook wij hopen op schitterend weer.GroetjesEl
Tof dat je je trouwkleed zelf hebt kunnen maken. Ik droomde daar ook van, maar zit juist met een nieuwe job in combinatie met een opleiding... Kon dat er onmogelijk nog bijnemen, vind ik wel jammer eigenlijk... Toch tof te horen dat er toch nog mensen zijn die een passie voor naaien hebben... echt tof!groetjes JOtje13/07/07
Wij trouwen ook op 7/7/7.Amai, jou kleed is al klaar! Proficiat! Ben het mijne ook zelf aan t maken, nog even werk aan... spannend!Dat van die servietjes is ook wel een leuk idee.Groetjes!
Wij trouwen ook op 7/07/2007, te Merchtem.Groetjes,Fieke x
Hallo, wij trouwen ook op 7 juli 2007. Ook de verjaardag van mijn ventje. Wij trouwen in Evergem.Bij ons al bijna alles geregeld. Enkel nog kiezen van kapsel en make-up.groeten