Terug naar overzicht
Hallo,ik heb er nog geen trouwfeest meegemaakt maar wel al een bal. Dat was wel in orde. Maar hier ergens op het forum staat al een vraag zoals die van jou waarop mensen die er al een feest meemaakten gereageerd hebben. Misschien moet je eens zoeken. Ik herinner me dat er dan wel positive reacties waren, enkel dat het een nadeel was dat er weinig parkeerplaats is. Ik zal ook eens zoeken naar dat berichtje.Groetjes,Isabel110807
Hey,sorry, ik had het op Salons Carlton in Aalst. Met dat in Moorsel heb ik geen ervaringen.Ik dacht jullie te kunnen helpen maar vergiste me. Ik zal eens rondvragen, ik ben ook uit de buurt van Aalst dus je weet maar nooit dat iemand in mijn vriendenkring er al geweest is. Als ik iets hoor, laat ik het weten. Groetjes,Isabel110807
Hallo, Ik kan je niet helpen met een trouwfeest daar maar ik heb daar wel al verschillende andere feesten meegemaakt. Elke keer was dit toch echt goed in orde. Alles verzorgd, vriendelijke bediening,... Ik kan daar echt niks op aanmerken. Het is ook wel gezellig binnen. Natuurlijk ontbreekt er een prachtige tuin maar op zich is er altijd kans dat je hiervan toch geen gebruik zou kunnen maken. Veel succes! Marijke 15/09/2007
Hey Tania,Onze trouwfeest zal doorgaan in Salons Caelberg. We zijn er zelf al naar feesten gegaan (ook al familie en vrienden van ons) en het is super in orde; heel vriendelijk en Marielle is een super kokkin. We gaan binnenkort onze menu eens "uitproberen" met de ouders, maar we zijn er nu al gerust in dat het super lekker zal zijn. We hebben ook een 8-tal zalen bezocht en qua prijs-kwaliteit zaten zij bovenaan. Veel succes!Els22/09/07