Nu Online
Momenteel zijn er 695 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwringen Jodenbuurt

5-3-2007 20:36:19
Heeft er iemand van jullie ervaring met trouwringen uit de Jodenbuurt van Antwerpen? Wij hadden er aan gedacht om daar eens te gaan kijken voor onze trouwringen maar ik twijfel nog. Is dit betrouwbaar en hoe zit het met garantie? Ik ben nogal wantrouwig geworden door wat mijn schoonbroer zopas aan de hand gehad heeft. Hij heeft een verlovingsring gekocht van zo'n 600 euro met het idee dat er echte brillianten inzaten;(bij een gewone juwelier)maar nu blijkt dat dit namaak is en maar zo'n 200 euro waard is! Zelf hebben wij geen ervaring met de Joden in Antwerpen, maar misschien iemand van jullie?

Annelies
20-7-2007
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1501

ine
23-3-2007
 Meld misbruik5-3-2007 20:45:36

Ik koop mijn sieraden bij Jafir, in het Empire Center en heb er nu onze trouwringen gekocht.
Heel betrouwbaar en goede prijzen.
Veel succes!

Debby
22-6-2007
 Meld misbruik6-3-2007 5:45:08

Hey Annelies, ik kocht mijn ringen bij Rayjo in de diamantwijk!! Heel vriendelijk en goede service!!! Ringen kan je naar eigen wens volledig samenstellen.

Good luck

Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik6-3-2007 8:03:19

Hi Annelies,

Ik heb een hele tijd in de diamantsector gewerkt, en als ik jou was zou ik ook eerder bij 1 van de winkels gaan zien waar de 2 andere bruidjes zijn geweest, die zijn wel betrouwbaar. Ik zou de winkeltjes naast het station niet echt vertrouwen.
Rayjo ken ik zelf ook persoonlijk (mijn papa is goudsmid en heeft vroeger (wanneer hij nog bij een groothandel werkte) trouwringen geleverd bij hen.

Veel succes met jullie zoektocht.

Groetjes,
Véro
16/6/2007

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...