Terug naar overzicht
Hoi IlseWij maken ook onze uitnodigingen zelf en gaan deze ook laten afdraaien door een drukker.Wijzelf zijn uit de buurt van Gent, maar hebben een drukker uit West-Vlaanderen genomen. Bij ons in de buurt vonden we niemand die ons echt vriendelijk was, ons wou helpen... En in Bissegem (Kortrijk) hebben we ons goesting gevonden. (via trouwbeurs gevonden)Echt een héél vriendelijke mens en wil je met raad en daad bijstaan. Verschillende soorten papier, enveloppes... Je hebt ook een proefdruk enzo en qua prijs valt hij goed mee.Hier de gegevens:Fieuws & Terryn BVBA Peperleenstraat 15 8501 Bissegem (Kortrijk) 056 37 06 81 (tel)info@fieuwsenterryn.beGroetjesVeroniek20 07 2007
Wij hebben ook een hele goede drukker voor ons eigen ontwerp, is echter regio Kortrijk ook (hmm, zouden alle goede drukkers dan hier in de buurt zijn)?Drukkerij Nolf www.nolf.be
hey Ilse, als ik zo nieuwsgierig mag zijn, wat vraagt jouw drukker dan van prijs (voorkant- en binnenkant drukwerk bv.)... wij zijn nog altijd op zoek... alvast bedankt Caroline
Hoi CarolineVan zodra we van de drukker een offerte ontvangen hebben dan zal ik zeker op deze site zeggen hoeveel de prijs is voor de uitnodigingen. Natuurlijk wil ik je deze gerust laten weten, tenslotte zijn we hier om elkaar te helpen hé!!Groetjes en je leest nog wel iets van mij als we meer informatie hebben!Prettige dag nog, ilse (18.08.2007)