Terug naar overzicht
Hallo Nicky,Ik ben afkomstig uit een familie van negen kinderen en juist om het probleem van de getuige op te lossen heb ik gekozen om een vriendin te nemen. Zo stel ik niemand (of iedereen) van de familie teleur en moeten ze achteraf me niets verwijten omdat ik de ene broer of zus heb gekozen en niet de andere.Ik zou zeggen, dat je vriend maar kiest wie hij het meest vertrouwd en apprecieert.Groetjes Nele29/09/2007
Hey,Mijn vriend heeft ook een broer, maar toch heeft hij een vriend gekozen als getuige. Volgens mij kan dat best, hoor.Groetjes,Kirsten09/06/2007www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl
Tuurlijk kan dat!
hey mijn man heeft ook zijn beste vriend genomen en hij heeft 2 broers en ik heb 3broers en 2 zussen en kheb ook geen gevraagd dat kan dus zeker grtjs
Ja natuurlijk kan dat.Mijn vriend heeft een broer en hij heeft tenslotte 2 vrienden als getuige genomen. We vinden het leuker om zijn broer als "peter" te dopen van ons eerste kindje.Dus tja, 't is het gevoel dat telt.Groetjes Greet24/08/2007
Hey Nicky,mijn vriend heeft zijn beste vriend als getuige en ik mijn beste vriendin. Niemand van onze familie heeft daar iets op gezegd. Ze vonden da precies normaal dat wij onze beste vriend en vriendin nemen als getuigen. Nie mee inzitten dus.GroetjesEllen 01/09/2007