Terug naar overzicht
www.weeronline.be Groetjes,Ilse12 mei 2007
Je kan wel enkel een terugblik hebben van plaatsen met een meetstation: Charleroi, Oostende, Brussel, ...Maar 't geeft al 'n idee é...Ik heb er nog eentje die ook op m'n trouwsite staat, maar die moet ik ff opzoeken... Zal ik straks erop zetten...Groetjes,Ilse12 mei 2007
Kheb hem al...http://www.weeronline.be/aktuell/frame_BX.htm Dit is een overzicht van weer in België door de jaren heen.Groetjes,Ilse12 mei 2007
Leuk idee, mr ik kan op die website enkel de laatste twee jaar opvragen, wel jammer, zou dit ook wel willen weten.
Hmmm, raar, vroeger (een half jaar geleden) was er zeker meer dan 2 jaar beschikbaar...Inderdaad jammer. :-(Op www.weeronline.be --> België en dan rechts op de stad waar er terugblikken zijn, kun je verder in de tijd gaan...De steden waar er terugblikken zijn (best kijken wat er dichtst ligt bij jullie):- A'pen- Beauvechain- Brussel- Charleroi- Chievres- Florennes- Gent- Kleine-Brogel- Koksijde- Luik- Malmedy- Oostende- Schaffen- Semmerzake- Spa- St-Hubert- UkkelGroetjes,Ilse12 mei 2007
www.weeronline.nl gaat verer hoor dan 2 jaar
Hallo Sarah, Ik ben gaan aankloppen bij het KMI.Heb een opzoeking laten doen van de voorbije 6 jaar. Ze kunnen heel gedetailleerd gaan zoeken (locatie, neerslag, temperaturen min/max. enz). Je betaalt een forfaitair bedrag van 5€ voor hun diensten. Maar ik ben heel blij met deze gegevens. Indien je wenst kan ik de gegevens wel doorspelen van het KMI. Het hele gebeuren gaat bij ons door in Deurne. grtjes...