Terug naar overzicht
Hallo,Ik huw wel niet op 21 april maar een weekje vroeger 14 april dus nog 38 dagen.Wij zijn van Zandvoorde en huwen in Geluwe bij Kortrijk en Jullie?
Hallo Stephanie,ik trouw ook de 21ste april en kijk er al heel erg naar uit! Het begint echt wel dichterbij te komen! Wij zijn al voor de wet getrouwd, en vieren de 21ste ons feest in Brakel. En jullie?Groetjes,Anouk
Hey medebruidjesVoor mij is het nog een weekje langer aftellen. Ik trouw op 28 april met Andy. Maar op 21 april is het mijn vrijgezellenavond. SPannend, spannend spannend. Wij trouwen in GentbruggeIngrid
Ingrid, trouwen jullie in de kerk van Gentbrugge? Zo ja, welke? 't Is maar dat wij in de Sint Simon en Judas kerk trouwen en ik vroeg me af welke pastoor jullie hadden?
Wij trouwen ook op 21 april in het stadhuis van BruggeIsabelle
Wij trouwen ook op 21 april. Tis nu wel echt aftellen he... Spannend!!!Sarah.
hallo bedankt voor jullie berichtje! het is idd echt aftellen hé nu... ik vind het allemaal wel spannend, gisteren mijn eerste pasbeurtje :):) wat zalig om dat kleedje weer aan te doen!!wij trouwen in zedelgem voor wet en kerk op 21 april, ons feest gaat door in saint germain (Diksmuide).groetjes, Stephanie