Terug naar overzicht
Hallo, Kan je mij meer info geven over zo een workshop?Groetjesvirginie
hallo,Wil ik dat ook wel weten.maar wat is jou email adres?Groetjes van Skally
misschien nuttig om hier toch op het forum al te zetten waar de workshop plaats vindt. groetjes
Hallo,De workshop vindt plaats bij mij in Lommel, maar kan eventueel ook aan huis gegeven worden.Ze duurt drie uur en daarin wordt jullie huidtype bepaald en daarna alle mogelijke uitleg gegeven over hoe je je huid best verzorgt en met welke produkten. Het gaat dan over dagelijkse, maar ook wekelijkse en kuurverzorgingen.daarna leer ik jullie stap voor stap alle trucs en weetjes om een zo mooi mogelijke dag- en feestmake-up bij jezelf aan te brengen. Je leert hoe je je foutjes kan corrigeren en je sterke punten kan benadrukken.Jullie hoeven niets mee te brengen en er wordt voor hapjes en drankjes gezorgd.De verzorgings- en make-upprodukten zijn van topkwaliteit en kunnen zonodig besteld worden, maar uiteraard is dit niet verplicht.Workshops worden georganiseerd voor minimum 2 en maximum 4 dames.Als jullie nog meer vragen hebben zal ik ze met alle plezier beantwoorden,groetjes,Christine
Hallo Skally,Mijn e-mailadres is c.haazen@hotmail.com
hallo christine mag ik u mail adres aub,ik woon in ham tegen leopolsburg,zou graag zon avond doen voor vrouwen mijn mail adres is woutersfabienne@hotmail.com bedankt