Terug naar overzicht
vraag het eens in een winkel voor doopsuiker. die moeten ze toch ook ergens halen.
Hoi Ga eens langs bij Ava daar hebben ze zo'n flesjes. Nog veel plezier met de voorbereidingen. Saskiahttp://saskiaensteve.trouwen.com
ben reeds langsgeweest in AVA en daar hebben ze niet de flesjes die ik bedoel.De doopsuikerwinkels geven niet prijs waar je deze flesjes kan kopen, daar verdienen zij niet aan hé
Hoi Els, Via de webwinkel van ildespresents kan je ze aankopen voor 0.75cent/stuk geloof ik. Ook op de website van het bolleboosje vind je de flesjes als ik me niet vergis. Groetjes Sofie19/05/2007
Hey Els,Ik heb al eens voor weckpotjes gebeld naar een doopsuiker winkel en die verkocht de potjes ook leeg, misschien kan je eens rondbellen en horen waar ze het eventueel ook doen.Nu weet ik niet van welke kanten je bent en of je een Dille en Kamille in jouw buurt hebt, maar daar verkopen ze het zeker, van potjes tot flesje met draaistop, ze kosten nog geen euro.Ik ben aan het twijfelen, ofwel jenever of likeur in een flesje doen ofwel zelfgemaakte advokaat en dan in weckpotjes steken.Ik heb een link waar je het dichtsbijzijnde winkel vindt: www.dille-kamille.be Veel plezier met je zoektocht.Groetjes,Vân en Michel07/07/07
hej els,mijn schoonzus heeft ze gekocht in de soape store in wijnegem shopping center, leeg maar heeft ze daar laten vullen met jeneveranders bij een drankencentrale ofzosucces XXX evelien
Bij Vom Fass in Aalst kan je zowel lege als gevulde flesjes kopen.