Nu Online
Momenteel zijn er 456 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

hartje luchten

7-3-2007 20:46:29
hier nog eentje dat zijn hart wil luchten ! mijn schoonzus ,ik krijg er iets van , heb haar zonet eens goe haar vet gegeven nu maar hopen dat de boodschap overgekomen is ; mijn schoonma in spé is niet zo tevinden voor het huwelijk alé die indruk geeft ze mij ,. nu daar speelt mijn schoonzus aardig op in ik ben teweten gekomen dat ze alles gaat terug vertellen en zo dus de ma verder opstang jaagt ipv da mens met rust te laten ! ik heb haar nu gezegd dat ik niets meer over de trouw vertel en dat niks of niemand onze trouw zal verpesten ! mijn toekomstige schoonma was vroeger heel anders tegen mij ik heb geen zin in discussies enz raar hé wat het allemaal met een mens doet ;gelukkig kan ik op de steun van mijn ventje rekenen en hij is ook van mening zo min mogelijk vertellen ...

patricia
16-6-2007
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 753

Patricia
17-2-2007
 Meld misbruik7-3-2007 20:51:28

Gelijk heb je, niks laten verpesten door anderen. Ik had ook een super vervelende schoonzus. Op de dag zelf heb ik me niks van haar aangetrokken. Zij heeft zelf niks tegen me gezegd. Ja, ankel in het gemeentehuis een proficiat gewenst, omdat iedereen dat deed. Ja, mij niet gelaten. Het is het allemaal niet waard om daar wakker van te liggen.
Groetjes

wendy
28-7-2007
 Meld misbruik7-3-2007 21:10:32

over schoonzussen gesproken, ik kan goed overweg met de mijne maar,...We laten onze trouwringen ontwerpen, wat gebeurt er, ze laat zich er daar ook ontwerpen voor haar en een vriendin. dan koop ik mijn trouwkettingske,...en...je raad het al, ze besteld zich dezelfde.
dus ik betrek haar ookj nergens meer in
Wendy

Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik8-3-2007 8:02:11

Hallo Patricia,

Je hebt groot gelijk dat je haar haar vet hebt gegeven.
Mijn schoonmoeder en schoonzussen zijn ook heel negatief tegenover ons huwelijk. Ik vind het echt raar want tot voor vorige zomer werd ik echt goed opgenomen in de familie.
Ik probeer het me niet meer aan te trekken. Bij ons zit zelf de kans er nog in dat ze niet naar ons huwelijk komen want daar dreigen ze heel de tijd mee. (omdat mijn schoonvader komt willen zij niet komen).

Het is goed dat je vriend je zo goed steunt, en trek het je echt niet aan, het is jullie dag en op dat moment staan jullie in de belangstellen.

Groetjes,
Véro
16/6/2007

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...