Terug naar overzicht
Gelijk heb je, niks laten verpesten door anderen. Ik had ook een super vervelende schoonzus. Op de dag zelf heb ik me niks van haar aangetrokken. Zij heeft zelf niks tegen me gezegd. Ja, ankel in het gemeentehuis een proficiat gewenst, omdat iedereen dat deed. Ja, mij niet gelaten. Het is het allemaal niet waard om daar wakker van te liggen. Groetjes
over schoonzussen gesproken, ik kan goed overweg met de mijne maar,...We laten onze trouwringen ontwerpen, wat gebeurt er, ze laat zich er daar ook ontwerpen voor haar en een vriendin. dan koop ik mijn trouwkettingske,...en...je raad het al, ze besteld zich dezelfde.dus ik betrek haar ookj nergens meer inWendy
Hallo Patricia,Je hebt groot gelijk dat je haar haar vet hebt gegeven. Mijn schoonmoeder en schoonzussen zijn ook heel negatief tegenover ons huwelijk. Ik vind het echt raar want tot voor vorige zomer werd ik echt goed opgenomen in de familie. Ik probeer het me niet meer aan te trekken. Bij ons zit zelf de kans er nog in dat ze niet naar ons huwelijk komen want daar dreigen ze heel de tijd mee. (omdat mijn schoonvader komt willen zij niet komen).Het is goed dat je vriend je zo goed steunt, en trek het je echt niet aan, het is jullie dag en op dat moment staan jullie in de belangstellen.Groetjes,Véro16/6/2007