Terug naar overzicht
Ken geen adres om kledij te huren in antwerpen maar weet wel een héél goed adres waar je kostuums op maat kan laten maken voor een goede prijs (vanaf 350 € tot 575 €)Je kan altijd een kijkje nemen op de website:www.cafécostume.be GroetenSofie
sorry foutje, zonder accentje natuurlijk :)www.cafecostume.be kwestie van gewoonte.
Hi Natasja,Bij ons zijn de mannen van de suite hun kledij gaan huren bij Smets tailors in Brasschaat (ze hebben ook een winkel in Mechelen). Daar kan je kostuums, smokings en jacquets huren. Mijn papa is net geen 2meter en vrij breed aan zijn schouders en voor hem was er geen probleem om iets te vinden.Wij zijn zaterdag geweest en mijn papa is maandag teruggeweest omdat er geen gilet in de winkel lag in zijn maat. Maar dan laten ze het overkomen van Mechelen.Ik heb wel op voorhand naar hen gebeld omdat mijn vriend ook hele lange armen heeft, maar ze hebben ook lengtematen voor de pakken.Groetjes,Véro16/6/2007
Hallo,bij "De ceremonie" in Antwerpen op de Mechelsesteenweg zal je ook wel vast iets vinden denk ik.Succes ermee!groetjes,Kim