Nu Online
Momenteel zijn er 600 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Suitekledij voor mannen rond Antwerpen - grote maten

8-3-2007 12:51:37
Hallo, ik ben op zoek naar een winkel waar we suitekledij voor grote mannen kunnen huren, er is er nl. één bij van 2m05. Een gewoon kostuum heeft voor hem altijd te korte mouwen...
Heeft iemand een goed adres in de buurt van Antwerpen?

Natasja
25-8-2007
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1713

Sofie
23-5-2007
 Meld misbruik8-3-2007 14:01:08

Ken geen adres om kledij te huren in antwerpen maar weet wel een héél goed adres waar je kostuums op maat kan laten maken voor een goede prijs (vanaf 350 € tot 575 €)

Je kan altijd een kijkje nemen op de website:
www.cafécostume.be

Groeten

Sofie

Sofie
23-5-2007
 Meld misbruik8-3-2007 14:02:07

sorry foutje,
zonder accentje natuurlijk :)
www.cafecostume.be

kwestie van gewoonte.

Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik8-3-2007 15:03:52

Hi Natasja,

Bij ons zijn de mannen van de suite hun kledij gaan huren bij Smets tailors in Brasschaat (ze hebben ook een winkel in Mechelen). Daar kan je kostuums, smokings en jacquets huren.
Mijn papa is net geen 2meter en vrij breed aan zijn schouders en voor hem was er geen probleem om iets te vinden.
Wij zijn zaterdag geweest en mijn papa is maandag teruggeweest omdat er geen gilet in de winkel lag in zijn maat. Maar dan laten ze het overkomen van Mechelen.

Ik heb wel op voorhand naar hen gebeld omdat mijn vriend ook hele lange armen heeft, maar ze hebben ook lengtematen voor de pakken.

Groetjes,
Véro
16/6/2007

kim
25-8-2007
 Meld misbruik9-3-2007 11:05:08

Hallo,
bij "De ceremonie" in Antwerpen op de Mechelsesteenweg zal je ook wel vast iets vinden denk ik.
Succes ermee!
groetjes,
Kim

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info