Nu Online
Momenteel zijn er 531 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidsmeisje

8-3-2007 13:41:19
Beste toekomstige bruidjes,

zijn er onder jullie nog mensen die als bruidmeisjes ook een vriendin nemen? bij ons is het zo: 2 kleine bruidskindjes (een jongen en een meisje) en dan nog mijn beste vriendin. maar nu is mijn vraag: wat kan zij doen? het kleineb meisje zal waarschijnlijk bloemetjes dragen, het jongetje nog geen idee, maar wat is de taak van mijn vriendin dan? en wat doen zij alledrie tijdens de rest van de huwelijksviering? of zitten zij daar gewoon te zitten dan?

Groetjes,
Marijke

Marijke
4-8-2007
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 797

sofie
7-7-2007
 Meld misbruik8-3-2007 13:50:20

hallo,
Ik heb ook 3 vriendinnnen als bruidmeisjes + 2 neefjes als bruidskindjes. Ik ben er ook nog niet goed uit wat hun taken zijn. Ik dacht om de bruidsmeisjes een mini-versie van mijn bruidsboeket te geven en hen voor mij in de kerk te laten binnenkomen. Ik zou hen ook graag iets laten voorlezen in de kerk. Verder weet ik het ook nog niet goed. Alle ideën zijn welkom!

Lies
27-10-2007
 Meld misbruik8-3-2007 14:39:44

Mijn vriendinnen zijn bruidsmeisjes en ceremoniemeesteressen.

Maar ik trouw niet voor de kerk, dus moet er ook niemand voor mij de kerk binnengaan.

Eigenlijk doen ze dus veel meer dan "gewone" bruidsmeisjes, maar 't zijn ook volwassen hé, geen kinderen.

xxx
Lies

kim
25-8-2007
 Meld misbruik9-3-2007 10:50:27

Hallo,
bij ons zijn er drie bruidskindjes (twee jongens en een meisje)en mijn nicht als volwassen bruidsmeisje. Ga haar inderdaad ook een mini-versie van mijn bruidsboeket geven. Als taken heeft zij: bruidskindjes wat in de gaten houden(haar zoontje en dochtertje lopen mee), mij wat helpen met mijn kleed als dat zou nodig zijn en ik ga haar misschien ook wel vragen om iets te lezen in de kerk.
Taken genoeg dus, zou ik zo denken...
Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...