Terug naar overzicht
hallo, Ik heb ook 3 vriendinnnen als bruidmeisjes + 2 neefjes als bruidskindjes. Ik ben er ook nog niet goed uit wat hun taken zijn. Ik dacht om de bruidsmeisjes een mini-versie van mijn bruidsboeket te geven en hen voor mij in de kerk te laten binnenkomen. Ik zou hen ook graag iets laten voorlezen in de kerk. Verder weet ik het ook nog niet goed. Alle ideën zijn welkom!
Mijn vriendinnen zijn bruidsmeisjes en ceremoniemeesteressen.Maar ik trouw niet voor de kerk, dus moet er ook niemand voor mij de kerk binnengaan.Eigenlijk doen ze dus veel meer dan "gewone" bruidsmeisjes, maar 't zijn ook volwassen hé, geen kinderen.xxxLies
Hallo,bij ons zijn er drie bruidskindjes (twee jongens en een meisje)en mijn nicht als volwassen bruidsmeisje. Ga haar inderdaad ook een mini-versie van mijn bruidsboeket geven. Als taken heeft zij: bruidskindjes wat in de gaten houden(haar zoontje en dochtertje lopen mee), mij wat helpen met mijn kleed als dat zou nodig zijn en ik ga haar misschien ook wel vragen om iets te lezen in de kerk.Taken genoeg dus, zou ik zo denken...Groetjes