Nu Online
Momenteel zijn er 640 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tussenin

8-3-2007 19:29:38
hallo iedereen ,
ben nog op zoek wat ik tussenin kan doen
wij trouwen om 9u30 en de feest is pas s'avonds .
wat kunnen we daartussen doen iemand een idee .
de mensen die op het gemeentenhuis zijn naar huis sturen vind ik ook maar niets

sarah
18-8-2007
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 694

debbie
13-7-2007
 Meld misbruik8-3-2007 20:47:49

hallo sarah
miss kan je eerst een paar foto's nemen en dan kan je miss thuis bij iemand van de familie broodjes laten bestellen voor s'middags en dan ben je toch al vlug een paar uurtjes verder he
hopelijk vind je snel iets
groetjes debbie 13.07.07

Christel
30-6-2007
 Meld misbruik9-3-2007 11:32:06

Dag Sarah
Er zijn ook veel mensen die dan een boottochtje doen, of ik ken zelfs iemand die tussenin naar de cinema ging, of terrasje doen
Groetjes
Christel

Els
19-5-2007
 Meld misbruik9-3-2007 14:47:48

Dag Sarah,

Ik weet niet van waar je bent, maar wij gaan een boottocht doen op de Kempense Meren (vertrek in Mol). En we geven dan lunch met broodjes op de boot. En we kunnen tussendoor aanmeren om foto's te maken, dus ook een mooie gelegenheid voor foto's.
Dit kan je waarschijnlijk ook wel op andere plaatsten doen.
Misschien een idee?

Groetjes, Els
19/05/07

Lies
7-7-2007
 Meld misbruik12-3-2007 14:47:53

Wij trouwen om 10u30 en geven daarna een kleine receptie in onze tuin en gaan uiteten in ons eigen dorp. En na het eten gaan we ons nog wat opfrissen om dan naar onze feestzaal te vertrekken. Zo is ook onze namiddag opgevuld en zijn we ook op ons gemak.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...