Nu Online
Momenteel zijn er 579 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijkstractatie voor kleuters

8-3-2007 19:41:41
Hallo allemaal,
Ik ben kleuterjuf en trouw op 07/07/2007. De kleutertjes van mijn klas zullen aanwezig zijn in de huwelijksmis. Ik zou graag een bedankje of tractatie willen geven aan die kindjes. Wie heeft er leuke originele ideetjes?

Ans
20-8-2005
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 892

Isabel
11-8-2007
 Meld misbruik8-3-2007 21:02:15

Hey,

ik ben ook kleuterjuf en trouw op 11 augustus. Bij ons ook veel kindjes dus aangezien mijn vriend ook op die school werkt. Ik had al gedacht aan bellenblazers met een zakje snoep of de klaspop in het mini maar ben er nog niet helemaal uit.

Groetjes en succes,
Isabel
110807

Katleen
28-4-2007
 Meld misbruik8-3-2007 22:26:39

Hallo,
wij verwachten ook veel kindjes omdat mijn vriend kleuterleider is en ikzelf logopediste. Wij gaan aan ieder kind een stuk stoepkrijt geven in een zakje. Aan dit zakje hangen we een kaartje met het verhaal van Jip&Janneke die trouwen. Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

Katleen
28-4-2007

kim
25-8-2007
 Meld misbruik9-3-2007 10:53:58

Hallo,
wij hebben beertjes met een sleutelhangertje aan waaraan een zakje smarties is bevestigd.
Apetrots zullen ze zijn als ze achteraf deze beertjes van hun juf aan hun boekentasje kunnen hangen en ermee naar school kunnen komen!
groetjes,
Kim

MONIA
9-12-2007
 Meld misbruik9-3-2007 23:45:26

Hallo,

Wij laten zo'n oud ijskarretje met fiets naar de kerk komen waar iedereen na de mis terechtkan voor een verfrissing.

Groetjes

C
17-9-2007
 Meld misbruik24-5-2007 23:59:57

ik vind belleblaas zo cliché.En dat maakt enorme vlekken op kledij.
Wat ook leuk is,is zo'n plastiek badeendje met snoepjes eraan.
Ik heb in den AVA ook gelukspopjes gekocht (kost amper iets)en daar sluit ik het snoepzakje mee af

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...