Terug naar overzicht
Hey,ik ben ook kleuterjuf en trouw op 11 augustus. Bij ons ook veel kindjes dus aangezien mijn vriend ook op die school werkt. Ik had al gedacht aan bellenblazers met een zakje snoep of de klaspop in het mini maar ben er nog niet helemaal uit. Groetjes en succes,Isabel110807
Hallo,wij verwachten ook veel kindjes omdat mijn vriend kleuterleider is en ikzelf logopediste. Wij gaan aan ieder kind een stuk stoepkrijt geven in een zakje. Aan dit zakje hangen we een kaartje met het verhaal van Jip&Janneke die trouwen. Ik hoop dat je hier iets aan hebt.Katleen28-4-2007
Hallo,wij hebben beertjes met een sleutelhangertje aan waaraan een zakje smarties is bevestigd.Apetrots zullen ze zijn als ze achteraf deze beertjes van hun juf aan hun boekentasje kunnen hangen en ermee naar school kunnen komen!groetjes,Kim
Hallo,Wij laten zo'n oud ijskarretje met fiets naar de kerk komen waar iedereen na de mis terechtkan voor een verfrissing.Groetjes
ik vind belleblaas zo cliché.En dat maakt enorme vlekken op kledij.Wat ook leuk is,is zo'n plastiek badeendje met snoepjes eraan.Ik heb in den AVA ook gelukspopjes gekocht (kost amper iets)en daar sluit ik het snoepzakje mee af