Terug naar overzicht
Hallootjes,Ik heb zelf ook een kleedje bij Mia Monta. Ben dan ook op zoek gegaan naar een fotootje ervan op internet. Weet je toevallig van welke ontwerper het is? Mia Monta heeft kleedjes van Vero Monta, Benjamin Roberts, ... (zie site Mia Monta). Mijn kleedje is er eentje van Benjamin Roberts en ik vond het dus terug op de site benjaminroberts.co.uk. Wie weet vind je deze van jou hier ook terug.Ik weet ook dat je bij Mia Monta kleedjes kan bestellen van Mathyro. Dit kan je ook opzoeken op internet via de site van Maxim's couture.Succes ermee!Greet24/08/2007
Hallo,ik heb ook mijn kleed besteld bij Mia Monta. Ik heb er één van hun eigen collectie en die zijn niet etrug te vinden. Er staan er enkele op de website maar zeker niet van de collectie 2007 volgens mij. Is jouw kleed er één van de eigen collectie? Ik heb een foto genomen van mijn kleed zodat ik er toch af en toe nog eens kan naar kijken.Succes nog met het zoeken.Groetjes,Isabel110807
Mijn kleed komt ook van Miamonta maar ik mocht geen fotos trekken dus had ik een foto gevraagd. Ze hebben me een grote poster meegegeven met voor-en achterkant van kleed.Het mijne is ven Erwin Vankets (Mathyro) En dat kon ik ook op die site terugvinden. je kan het misschien eens vragen of ze eventueel een poster hebben van uw kleed.Veel succes
op google intikken: faragé. dan kan je op hun website via collection de 4000 wel zien