Nu Online
Momenteel zijn er 720 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

HELP uitnodigingen...

10-3-2007 14:54:54
Hallo allemaal!

Ik zit met mijn handen in mijn haar! Kan iemand me verder helpen?

We zijn nog steeds op zoek naar een grafisch ontwerper / drukkerij voor onze uitnodigingen. Originaliteit is voor ons belangrijk, dus geen standaard kaarten.

We wonnen in regio Hasselt, maar zijn van omstreken Gent. Beide regio's vormen geen probleem voor ons.

Ik hoop dat iemand me snel kan verderhelpen!

Groetjes, Nele.

Nele
9-6-2007
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 560

Franciska
28-7-2007
 Meld misbruik10-3-2007 16:29:22

Dag Nele,

Mijn vriend en ik wonen in Heusden-Zolder.
Wij gaan onze uitnodigingen zelf ontwerpen en gaan hier in de buurt naar een drukker. We zijn er nog niet geweest, maar vrienden van ons hebben er hun misboekjes laten drukken en de ouders van mijn vriend gaan ook steeds naar daar voor drukwerk.
Als je wil, wil ik zijn adres wel doorgeven.

Groetjes

Fran

Elke
29-6-2007
 Meld misbruik10-3-2007 17:06:04

Misschien kan je eens gaan kijken bij de Meander in Lede (tegen aalst). Ze zijn niet goedkoop maar hebben wel origenele dingen en heb er al veel lof over gehoord.
Groetjes

Katrien
18-8-2007
 Meld misbruik10-3-2007 17:27:33

Mijn broer heeft een drukkerij en mijn zus een papierwinkel (met ook boeken van uitnodigingen) in Zonhoven.
Indien'k je verder kan helpen mail je me maar.

Groetjes en veel succes,
Katrien
18-08-2007

Veerle
18-7-2007
 Meld misbruik10-3-2007 20:05:33

Hey,

In Genk is ook een grote drukkerij met hele goeie service: drukkerij Cornelissen. Ze hebben een website, daarop vind je hun adres!

Veerle

Karlien
7-7-2007
 Meld misbruik10-3-2007 20:18:05

Hallo,

Je kan ook eens een kijkje nemen op www.anderz.be . Ik heb eens een hele mooie geboortekaart van hen gezien. Regio Gent.
Succes!

Elke
10-5-2008
 Meld misbruik12-3-2007 11:38:57

Als je op zoek bent naar een originele uitnodiging kan je inderdaad langsgaan bij Meander.
Kennissen van ons hebben daar hun uitnodigingen, menukaartjes en bedankingen laten maken en prijs viel redelijk goed mee.

Thomas
7-7-2007
 Meld misbruik12-3-2007 11:42:06

Ik heb echt prachtige ontwerpen gezien op een beurs van bij Anderz in Gent. www.anderz.be .

We gaan er wel zelf niets bestellen aangezien we allebei zelf grafici zijn.

Bert
1-9-2007
 Meld misbruik27-3-2007 13:45:18

hej

kijk zeker ook eens op www.kaartjeshuis.be , ze maken kaartjes op maat voor je en hebben een vaste collectie waar je kan uit kiezen... heel leuk, en superveel mogelijkheden

bert
14/09/2007

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info