Terug naar overzicht
Dag Nele,Mijn vriend en ik wonen in Heusden-Zolder.Wij gaan onze uitnodigingen zelf ontwerpen en gaan hier in de buurt naar een drukker. We zijn er nog niet geweest, maar vrienden van ons hebben er hun misboekjes laten drukken en de ouders van mijn vriend gaan ook steeds naar daar voor drukwerk.Als je wil, wil ik zijn adres wel doorgeven.GroetjesFran
Misschien kan je eens gaan kijken bij de Meander in Lede (tegen aalst). Ze zijn niet goedkoop maar hebben wel origenele dingen en heb er al veel lof over gehoord.Groetjes
Mijn broer heeft een drukkerij en mijn zus een papierwinkel (met ook boeken van uitnodigingen) in Zonhoven.Indien'k je verder kan helpen mail je me maar.Groetjes en veel succes,Katrien18-08-2007
Hey,In Genk is ook een grote drukkerij met hele goeie service: drukkerij Cornelissen. Ze hebben een website, daarop vind je hun adres!Veerle
Hallo,Je kan ook eens een kijkje nemen op www.anderz.be . Ik heb eens een hele mooie geboortekaart van hen gezien. Regio Gent.Succes!
Als je op zoek bent naar een originele uitnodiging kan je inderdaad langsgaan bij Meander.Kennissen van ons hebben daar hun uitnodigingen, menukaartjes en bedankingen laten maken en prijs viel redelijk goed mee.
Ik heb echt prachtige ontwerpen gezien op een beurs van bij Anderz in Gent. www.anderz.be .We gaan er wel zelf niets bestellen aangezien we allebei zelf grafici zijn.
hejkijk zeker ook eens op www.kaartjeshuis.be , ze maken kaartjes op maat voor je en hebben een vaste collectie waar je kan uit kiezen... heel leuk, en superveel mogelijkhedenbert14/09/2007