Nu Online
Momenteel zijn er 552 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

avondfeest en kindje 19 maand

11-3-2007 9:52:34
Hoi,
wij hebben een dochtertje die 19 maand zal zijn op het ogenblik van huwelijk. Zijn er nog koppels met jonge kindjes en houden jullie ze op het feest of nemen jullie babysit of hoe lossen jullie dit op. Wij hebben eigelijk geen babysit daar onze ouders of de dagmoeder inspringen als wij gaan werken.

Ingeborg
16-6-2007
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 762

vicky
24-5-2008
 Meld misbruik11-3-2007 10:19:53

hey,
wij hebben 2 kindjes, op de dag van ons huwelijk zullen ze 2 j en 3 j zijn.
Zij zijn natuurlijk onze bruidskinderen, dan gaan ze ook mee voor de foto's maar voor het avondfeest blijven ze bij de kinderen van vrienden van ons.
Die vrienden zijn dan op het avondfeest en hun kinderen ( 16j ) zullen dan babysitten.
Een avondfeest vind ik persoonlijk niet geschikt voor zo'n kleintjes. En echt beseffen zullen ze het ook niet doen hé

sarah
18-8-2007
 Meld misbruik11-3-2007 10:31:13

hoi ,
mijn dochter is op de moment van de trouw 22 maanden oud wij nemen haar mee naar het avondfeest maar hebben er wel voor gezorgt dat we een zaal hadden waar ze een ruimte apart hadden voor te slapen .
voor de rest zijn er haar nichtje en neefje die er wel voor zullen zorgen

groetjes ,
sarah

davida
8-9-2006
 Meld misbruik11-3-2007 11:49:14

hey

ook wij hebben twee kindjes en op onze trouw waren ze 3 en 5 jaar ze zijn bij een vriendinnetje van mijn oudste haar klas gaan logeren ik zou echt niet kunnen genieten hebben van ons feest als de kindjes er geweest waren want ze hangen enorm aan mij en als ze moe worden is da wel ambetant.ze zijn na de receptie weggegaan en zij hebben nog met die kindjes kunnen spelen ipv zich te vervelen op ons feest.

grtjs

Katrien

Meld misbruik11-3-2007 13:55:38

wij zitten met hetzelfde probleem. Ons zoontje zal 2 jaar zijn als we trouwen en alle voor hem bekende babysitters zijn dan op het feest! We gaan dus nu een babysit zoeken die we een paar keer op voorhand kunnen laten komen zodat hij er gewoon aan is. We hebben liever dat hij in zijn eigen bedje kan slapen (zou niet willen slapen op een vreemde plaats). Mijn moeder zal na het feest bij ons thuis komen slapen zodat de babysit s'morgens opgevangen wordt. Wij gaan waarschijnlijk in een hotel dicht bij de feestlocatie slapen...

Ellen
1-9-2007
 Meld misbruik11-3-2007 21:37:56

Hey Ingeborg,
de dag dat wij trouwen is onze dochter bijna 3 jaar. Zij blijft tot aan de receptie en dan neemt de dagmoeder haar mee, waar ze dan ook blijft slapen. Wij hadden dit gevraagd en de dagmoeder vond dit geen probleem.
Groetjes
Ellen
01/09/2007

Kelly
29-9-2007
 Meld misbruik12-3-2007 8:15:52

Onze dochter zal 2.5 jaar zijn wanneer we trouwen , en wij nemen de ganse dag een babysit mee ( is familie van men schoonbroer ) zodat we ook tijdens de fotoreportage een beetje ontspannen kunnen zijn .
S'avonds wordt voor onze bruidskindjes ( waaronder ook mijn dochter) een kindermenu voorzien , zo rond 7u en dan daarna vertrekken de kindjes met de babysit naar huis .
De feestzaal stelde zelf voor om de kindjes hun menu vroeger te serveren , zodat ze toch iets gegeten hadden vooraleer ze terug richting huiswaarts gaan .
men schoonmama zorgt dan dat ze de dag erna rond een uur of 10 de babysit kan aflossen , wijzelf gaan namelijk ook op hotel slapen .

groetjes Kelly

Marleen

Meld misbruik14-3-2007 14:46:28

Hallo Ingeborg,
Goeie vraag! Ons dochtertje zal ook 19 maanden zijn. Ik stel me dezelfde vragen ivm het avondfeest. Overdag zal een tante van me op haar letten, die eventueel met haar even naar huis komt, als ze zou moeten slapen. Voor 's avonds denken wij een babysit te nemen (via de Bond, of misschien vraag ik het nog eens in de creche of iemand van de verzorgsters zich geroepen voelt). Een babysit gewoon thuis, vind ik eigenlijk niet echt een goede optie, gezien we zelf thuis gaan slapen en wsch in de vroege uurtjes pas in bed zullen kunnen kruipen. Als ons meisje net die dag beslist om eens vroeg wakker te worden, hebben we een probleem!
Buiten deze vraag, hebben we nog vele andere vragen (waar vinden jullie mooie kinderfeestkleding voor ukjes van 19 maanden), vermelden jullie haar op de uitnodiging...
Als je via gewone mail ideeën wil uitwisselen, mag je steeds een mail sturen op roel.lenaers@telenet.be (mijn vriend).
Groeten
Marleen
6.7.7

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...