Terug naar overzicht
Hoi vicky, bij ons zijn de mannen ook in jacquet (grijs gestreepte broek, lange vest en hoed die ze vasthouden). De dames van de suite zijn in het lang, maar zullen waarschijnlijk geen hoed dragen hoor, zeker niet de jonge dames. Ik vind een jacquet heel mooi voor een trouw en zeker niet alleen voor hele sjieke trouwfeesten. Als je partner al vaak gewoon een kostuum aan heeft voor het werk of zo, maakt dit het toch nog een beetje specialer voor de grote dag. Alleen een jacquet voor de bruidegom zou ik zelf wat vreemd vinden. Maar je kan is gaan informeren bij een kostuum verhuurwinkel he, misschien hebben zij wel alternatieven (zonder hoed, gewone broek ipv gestreepte broek...)groetjes,Wendy5.5.07
Hi Vicky,Bij ons gaan de mannen van de suite ook in jacquet. Dat is eigenlijk zo bij de meeste huwelijken waar wij al naar toe zijn geweest. Wij hebben er wel voor gekozen om de dames geen hoed te laten dragen.Mijn vriend draagt ook dagelijks een kostuum en wou dus voor ons huwelijk ook iets anders dragen dan elke dag.Ik zou ook zoals Wendy zegt eens bij een verhuurbedrijf informeren, zij hebben meestal wel goede tips.Groetjes,Véro16/6/2007
hallo, bij ons gaat ook de hele suite in jacquet (inclusief ons bruidskindje :):) )! de dames gaan in het lang, zonder hoed. dit is een keuze die je zelf maakt denk ik. in de winkel waar wij gingen zeiden ze dat je de suite eigenlijk kan opdelen in 3 aparte delen. het bruidskoppel, de ouders van bruid en bruidegom en dan de broers/zussen of getuigen. volgend die mevrouw van de winkel kan je die 3 eigenlijk in andere stijl laten gaan. vb. trouwer in jacquet, de papa's in gewoon kostuum en mama's in het lang met hoed, broers en zussen in stadskledij. zelf zou ik het niet doen, maar blijkbaar mag dit wil! groetjes, stephanie