Nu Online
Momenteel zijn er 576 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

dessertbuffet

11-3-2007 12:50:56
Hallo!
Wij overwegen om onze collega's enkel op het dessertbuffet uit te nodigen. Maar dat zouden zo'n 35 personen zijn. We zijn bang dat dit veel te veel is, als er nog zo'n grote groep mensen toekomt rond 23 uur. Wat denken jullie hiervan?

dank voor alle tips, opmerkingen, ...

Sara

Sara
13-7-2007
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 589

davida
8-9-2006
 Meld misbruik11-3-2007 13:40:40

hey

bij ons zijn er nog 30 mensen achter gekomen voor het dessert en das goed meegevallen hoor.

grtjs

Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik11-3-2007 14:10:13

Hey,

Bij ons zullen er ongeveer 30 à 40 personen bijkomen.
Ik denk niet dat dat een probleem zal zijn.

Groetjes, Sissi

tamara
15-9-2007
 Meld misbruik11-3-2007 16:14:30

Wij nodigen collega's en vrienden uit vanaf 21.00u. Er is dan nog eerst een burgerlijke ceremonie en daarna begint het avondfeest. Om 23.00u is er dan voor de avondgasten nog iets te eten. Dat zal over een 60 tot 80 tal personen gaan dus toch ook een hele groep. Om 1 uur is er dan nog bruidstaart voor de hele groep.

Groetjes, Mara.

Sofie

Meld misbruik11-3-2007 16:21:17

Hey

Ik denk dat dat ook geen probleem is hoor!
Wij hadden graag alleen een dessertbuffet gedaan en dan dansen.
Maar er zijn niet veel feestzalen die dat willen organiseren. Je bent bijna altijd verplicht van een diner bij te nemen.
Kent er iemand feestzalen die dit wel organiseren rond de regio Kortrijk, Avelgem, Zwevegem, Gullegem, Wevelgem?

Dank u

Kirsten
9-6-2007
 Meld misbruik11-3-2007 18:20:49

Hey,

Wij nodigen om 21.00u nog zo'n 70 personen uit voor het dansfeest. Ze krijgen eerst nog een kleinigheidje te eten en schuiven mee aan aan het dessertenbuffet. Dat aantal is zeker geen probleem, hoor. We zorgen er wel voor dat iedereen kan zitten. We hebben het zelf ooit anders meegemaakt toen we op een dansfeest werden uitgenodigd. Een hele avond rechtstaan was niet zo tof.

Groetjes,
Kirsten
09/06/2007
www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl

Kristel

Meld misbruik12-3-2007 9:57:46

Hoi,
Wij nodigen ook nog zo'n 100 man uit voor het avondfeest vanaf 21.30u. Dat zijn vooral collega's (+ partners) en vrienden.
Ben nog niet zeker of we iets te eten gaan geven. Ik veronderstel dat als je een uitnodiging krijgt voor dat uur je weet dat je al gegeten moet hebben. Misschien dat we tegen 12u of zo nog sandwichkes geven of pannenkoeken ofzo maar weet het nog niet.
Groetjes
Kristel

Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik12-3-2007 10:36:41

Hi Sara,

Volgens mij is dat geen enkel probleem hoor, wij nodigen rond 23u ook nog een 20-tal mensen uit die dan aanschuiven voor het dessertenbuffet. Ik heb dat op de meeste huwelijken gezien dat het zo gedaan wordt.

Groetjes,
Véro
16/6/2007

Stephanie
21-4-2007
 Meld misbruik12-3-2007 11:05:40

hey,

wij nodigen nog 112 mensen uit voor het dessertbuffet. Collega's van mijn en mn ventje's werk en hun partners en geburen. wij geven hen geen eten, enkel een apertiefglasje met hapje en dan dessertbuffet. de meesten die al zeiden dat ze komen, gaan vooraf met een groepje eten. ik denk ook dat je weet als je maar om 22u of 23u moet komen, dat je al gegeten moet hebben, staat trouwens ook op de uitnodiging dat het voor dessertbuffet is hé

groetjes,
stephanie

Tine
14-7-2007
 Meld misbruik12-3-2007 13:10:15

Goed dat iemand die vraag stelt, ging dat ook nog doen... ik ben ook van plan om dessertenbuffet te geven, voor zo'n 40man, die rond 22u30 zullen toekomen. Een glaasje champagne bij t binnenkomen en dan aanschuiven voor t dessertenbuffet. Wij moeten alles zelf doen, qua tafels enzo, en ik had gedacht om de hoge tafels die we gebruiken voor de receptie (hopelijk buiten) nadien binnen te zetten, en de mensen daaraan te laten hun dessert eten, we zouden ook voor een paar stoelen zorgen natuurlijk....
Succes!! Tine 140707

Katrien
18-8-2007
 Meld misbruik13-3-2007 17:35:51

Hoi,

Bij ons komen vrienden en tantes en nonkels op alles vanaf 5h.
Neven en nichten + collega's komen dan om 9h voor het dessertenbuffet en dansfeest.
Je zou je programma dus best wat opschuiven...

Groetjes en veel succes,
Katrien
18-08-2007

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info