Terug naar overzicht
Hallo, ik kan afleiden uit je berichtje dat je ook een jurk van Ian Stuart hebt gekozen, welke is het? Ikzelf heb in november voor de "Storm" gekozen, in La Sposa in Roeselare, en toen toonden ze me ook die choker, maar dat vind ik precies ook teveel van t goede. Ik mag pas in mei gaan passen, maar heb t vorige woensdag nog eens gezien mn kleedje omdat we dan in La Sposa in Roeselare waren....vond het nog steeds heel mooi, ben benieuwd voor de eerste pasbeurt van mn eigen kleedje, hopelijk valt t even goed mee als bij jou, Succes op je huwelijk,Tine 140707
dag AnoukWat leuk !ha ha ik kwam hier nietsvermoedend op het forum toen ik je berichtje zag ...tof!Ik moet 27 maart gaan passen en ben nu mega op dieet :-)welke halsketting heb je gekocht want ik twijfel ook nog aan die choker...en ik zou er graag ook eens een onderrok onder passen, heb jij die aangehad?amaai ik zie dat jij al in april trouwt , da's rap zeg !Je mag me anders mailen hoor over ons kleed , praat gemakkelijker hé christel.detroye@skynet.beVele groetjesChristel
dag AnoukIkke weer, moest ge me niet mailen of zo, ik heb nog een vraagje....welke bh ga jij onder het kleed aandoen want het is niet simpel héIk ben dit weekend zo een "plak bh gaan kopen" maar ik kon er totaal niet indaarom zou ik misschien 'niets ' aandoenwat doe jij?groetjeschristel
Hey bruidjes,ik heb ook een kleed van Ian Stuart gekocht bij La Sposa. Had nooit gedacht dat ik dit kleed zou kiezen, maar het was gewoon prachtig. Ik stond met de tranen in mijn ogen. Ik verlang er naar om hem nog eens te mogen passen.Veel succes é allemaalGroetjesEllen01/09/2007
dag EllenJa Ian is geweldig héik had ook niet gedacht dat ik dit model zou kiezen want ik wou persé de pompadour maar die kreukelstof ging me echt nietToen ik mijn kleed aanhad stond mijn ma ook met tranen in de ogenSpijtig dat we niet méér mogen gaan passen hégroetjeschristel
Voor Christel en Anouk, welke jurk van Ian hebben jullie nu? Ik ben helemaal benieuwd en vind het ook wel grappig dat ik kan converseren met andere Stuart-adepten. Ik wist gelijk al op voorhand dat ik hem zou kiezen, en twas zo ook....Allez, tot mails, Tine
Hallo Tine,Christel en ik hebben alletwee de Jardin. 't Is inderdaad welt of om met andere "Ian Stuart" bruiden te babbelen! Welk kleed heb jij?Als je het gemakkelijker vindt om te emailen: anouk.vanden.bogaerde@telenet.beGroetjesAnouk