Terug naar overzicht
Hallo Sarah,Wij hebben een vrij traditioneel tekstje waarin we ze uitnodigen voor het diner of de receptie.Gaat zoiets van dat mijn ouders en mijn vriend zijn moeder het genoegen hebben om Dhr en Mevr ... uit te nodigen voor het diner of de receptie dat ze geven ter gelegenheid van het huwelijk van hun kinderen ....en dan het uur en de plaats vermeld.Ik weet het niet echt origineel é.Bij ons wordt er gevraagd om 3weken op voorhand te antwoorden (ik ben nogal een stresskonijn en ben liever zeker dat ik dan rustig iedereen die nog niet geantwoord heb rustig kan opbellen.)Groetjes,Véro16/6/2007http://veroenbilly.trouwen.com
dit was ons tekstje Evi & Kennyen hun oudersNodigen u vriendelijk uit naar de receptiezaterdag 20 augustus van 17u30 tot 19u00in alons Mantovani, Doorn 1 te OudenaardeGraag bevestiging voor 3 augustustelefoon evi en kennytelefoon ouders evitelefoon ma kennyMocht u ons met iets willen verrassen dan hopen wij dat het in een envelopje zal passen op of rekeningnummer ......Wij hadden ook een tekstje voor het avondfeest. Je kan dit allemaal bekijken op onze website www.kenny-evi.com groetjes
HoiOp onze uitnodiging staan onze gegevens en onze ouders hun gegevens. Dus wij zetten op het kaartje dat de mensen uitnodigd voor de receptie of avondfeest gewoon een traditioneel tekstje 'Wij nodigen u graag uit voor avondfeest - receptie' en dan de gegevens van de feestzaal, het uur en verwittigen voor (3 weken voor onze trouwdatum)Veel succes!GroetjesVeroniek20 07 2007