TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
lien
23-2-2007
|
12-3-2007 14:48:52
Hallo Pat,
Wees gerust, ook ik heb dit meegemaakt. Ik dacht constant van: zou ik het nog wel mooi vinden als ik het terug zie? Zou mijn ventje het mooi vinden? En altijd zijn die twijfels gebleven, ook al kreeg ik iedere keer weer een wow gevoel als ik mijn kleed zag en als ik het aanhad. Mijn ventje was met verstomming geslagen, want hij wist niet echt niet meer wat zeggen of doen, dus dat zei genoeg. En nu? Nu kijk ik al uit naar de zomer om mijn jurk nog eens te kunnen aandoen!!! Maak je geen zorgen, je wow moment komt nog;)
Groeten,
Lien
|
|
Kristel
|
12-3-2007 16:24:04
Hey Pat,
Ik ben vorige Vrijdag ook mijn kleed nog eens gaan passen. Er moet een klein beetje aan veranderd worden maar had er eigenlijk ook niet het wow gevoel bij. Vond het mooier toen ik het kocht maar heb er toen zo'n 15 aangehad en dit was de mooiste. Nu ik het terug zag dacht "ok is het dat?". Mijn mama was mee en die was naar alle details aan 't kijken, hoe de naden in elkaar zaten, hoe de ritssluiting zat, hoe het topje precies in elkaar was genaaid enzo dus eigenlijk waren we meer geconentreerd op de details dan het geheel denk ik. Nu 't is gekocht dus zowieso te laat maar eigenlijk denk ik wel dat het mooi zal zijn en dat mn ventje het ook mooi zal vinden. Ik denk dat we soms misschien te veel verwachten van dat kleed... Ik heb nog eens naar de foto's gekeken en het IS een mooi kleed denk dat het ook wennen is van jezelf in zo'n kleed te zien. Ben er eigenlijk zeker van dat als we dit hebben gekozen is het om een goede reden en dat D-day het allemaal perfect zal zijn!
Groetjes Kristel
|
|
Tine
14-7-2007
|
12-3-2007 17:13:16
Pat, ik heb vorige week woensdag mn kleedje teruggezien omdat we in de bruidswinkel waren voor de suite, en ik had het helemaal anders in mn hoofd, maar toch vertrouw ik erop dat we bij het passen het mooiste eruit hebben gehaald, want mama en getuige stonden te snotteren, dat zegt wellicht genoeg. En van je aanstaande moet je je niet teveel aantrekken, vind het nogal flauw van hem dat hij dat zo zegt, de mijne heeft ook eens zo'n opmerking gemaakt en dat heeft me dan wel gekwetst, ik heb hem geantwoord dat zelfs al kom ik in een purperen kleed met gele bollen af, ik ga toch de mooiste zijn.....potverdikke!! Niet panikeren voor de maten ook, ik heb een maatje 40 aangehad in de winkel, en dat was eigenlijk redelijk goed, enkel dat mn borsten er niet inpasten....heb 38 onderaan, maar wel 95D van cup, ik heb dus een kleedje maat 42 moeten bestellen om het bovenaan te doen passen,maar nu moeten ze natuurlijk nog gigantisch inpakken in mn taille...nu ja, ze hebben me gegarandeerd dat dat allemaal mogelijk is, dus we zullen zien....heb maar vertrouwen in jezelf en de keuzes die je gemaakt hebt, en als je vent nog eens met zo'n zever afkomt, geef je hem maar hetzelfde antwoord als ik indertijd, ze zwijgen dan wel!! Succes met je 81 dagen, kga eens tellen hoeveel ik er nog te gaan heb... 123 in totaal, woehoe, spannend!! Groetjes en hou ons maar op de hoogte, hé, Tine 140707
|
|
lies
5-5-2007
|
14-3-2007 13:51:12
Heyla, ben vorige week woensdag mijn kleed gaan passen. Toen ik erin stapte viel ik er gewoon weer door, omdat ik zoveel ben afgevallen. Toen ik mijn kleed ging kiezen had ik namelijk net een cortisone-kuur achter de rug en ik was dan ook enorm opgezwollen en dikker geworden. Ondertussen ben ik terug 7 kilo kwijt en dus terug van maat 40 naar maat 38 gegaan. Ze hebben me beloofd dat ze dit kunnen innemen zonder dat er iets van te zien zal zijn, maar ik had toch zoiets van 'och nee, wat nu??'!! Ik hoop gewoon dat het zal meevallen de volgende keer dat ik mag gaan passen. Dan zal ik al een stuk geruster zijn.
Lies 05.05.2007
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|