Nu Online
Momenteel zijn er 418 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Make-up & Kapsel te SCHOTEN/SCHILDE

12-3-2007 17:25:43
Hallo!

Mijn mama en ik zijn op zoek naar een kapster/visagiste om ons haar te doen en ons te schminken op mijn trouwdag. We zouden ook graag op voorhand een proef doen.

Alle tips zijn welkom!
Groetjes,
Karen

Willem
27-10-2007
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 945

Stefanie

Meld misbruik12-3-2007 19:42:08

Ilke

Meld misbruik12-3-2007 23:30:08

Hey

Ik vond het ook niet gemakkelijk om een goede visagiste te vinden.Ik ga mij laten opmaken door visagiste nada. Ik had haar gegevens hier op de site gevonden.Heb een tijdje geleden mijn proef gehad en ik was echt zeer tevreden.
Ze is trouwens ook niet duur.
Ze is echt een aanrader.

Ilke

Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik13-3-2007 7:28:24

Hey,

Ik heb gekozen voor Il Viso. Ik heb hier veel goede commentaar over gevonden op het forum.

Groetjes, Sissi

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...