Terug naar overzicht
Dag Cindy,Ook wij hebben vervoer voorzien tot aan de feestzaal. Wij hebben alle mensen op de hoogte gebracht dat er vervoer voorzien moet worden aan de feestzaal om 's avonds thuis te geraken. Sommige mensen hebben nu al besloten om een taxi te nemen. Hopelijk helpt dit je wat...groetjes Kate
Hi Cindy,Mijn ouders gaan een taxibusje bestellen zodat zij met een aantal naar huis kunnen rijden (er zijn een aantal mensen die bij mijn ouders blijven slapen). Dan is er ook nog een deel van de suite die een auto de avond op voorhand aan de feestzaal gaan zetten.Wijzelf blijven op hotel slapen en worden naar daar gebracht.Groetjes,Véro16/6/2007
Wij worden ook tot aan de feestzaal gereden in een oldtimerbus, die dan ook vertrekt, en wij zetten de auto's de avond voordien al ter plaatse...ikzelf en nog heel wat jonge gasten nemen natuurlijk een taxi, want met de controles de dag van vandaag kan je niet voorzichtig genoeg zijn....Groetjes, Tine 140707
Wij gaan de wagens laten naar de feestzaal rijden door nonkels en tantes (als zij met twee gekomen zijn naar de kerk) en rijden dan zelf naar huis...Groetjes,Ilse12 mei 2007
HoiWij zijn aan het onderhandelen met een kennis die met een grote auto rijdt (voor 7 personen, excl. chauffeur) en hij zou dan de mensen van het feest, als ze naar huis willen gaan, voeren. Zo moeten ze niet op de drank e.d. letten.We gaan dan aan iedereen voor het avondfeest laten weten dat er gratis vervoer is & dat ze moeten laten weten wanneer ze opgehaald moeten worden en waar.GroetjesVeroniek20 07 2007
Wij zouden dat ook doen een busje voor mijn ouders, schoonouders, zus, broer...Maar kan je bij een taxidienst gaan?